Blogi

1. Data: 2001-05-13 16:36:04

Temat: Blogi
Od: "RaBBiT" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Blogi - internetowe pamietniki
Dlaczego ludzie je zakladaja... ?

--
[ RaBBiT ]-----------[ www.czas.org ]
[ "marchewki najlepiej smakuja po zmroku" ]
[http://armageddon.czas.org]

1. Data: 2001-05-13 19:34:19

Temat: Re: Blogi
Od: "Strix" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RaBBiT" <r...@p...com> napisał w wiadomości
> Blogi - internetowe pamietniki
> Dlaczego ludzie je zakladaja... ?

Ja jeszce na zaden nie trafilem - podaj jakies adresy :) A co do
zakladania - chyba chca sie podzielic swoimi "klopotami" z innymi :)

--
--===[Strix]===--
s...@p...com

1. Data: 2001-05-14 09:15:29

Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

RaBBiT wrote:

> Blogi - internetowe pamietniki
> Dlaczego ludzie je zakladaja... ?

Pamietniki to ludzie od zawsze pisali. Latwiej stukac w klawisze i
przydaje sie [kopiuj - wklej] i delete mozna i enter... latwiej, niz
sleczec nad pokreslonym zeszytem.
Ja sie raczej zastanawiam, kto i dlaczego je czyta....

--
Anna
-- http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2001-05-14 09:43:50

Od: "Paulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <a...@r...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> sleczec nad pokreslonym zeszytem.
> Ja sie raczej zastanawiam, kto i dlaczego je czyta....

Dlaczego? Bo są. [Tak jak Himalaje, a o ile mniej wysilku trzeba w to wlozyc. :-)]

P.

1. Data: 2001-05-14 10:12:17

Od: "Beve" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Blogi - internetowe pamietniki
> Dlaczego ludzie je zakladaja... ?

Łatwiej zmienić przeszłość?

1. Data: 2001-05-14 11:36:31

Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 14 May 2001, Anna wrote:

> Pamietniki to ludzie od zawsze pisali. Latwiej stukac w klawisze i
> przydaje sie [kopiuj - wklej] i delete mozna i enter... latwiej, niz
> sleczec nad pokreslonym zeszytem.

Ale to jeszcze nie tłumaczy ich _publikacji_. Jak pamiętam z dzieciństwa,
pamiętniki pisało się w sekrecie i trzymało pod kluczem, a jeśli ktoś nie
daj Boże do nich zajrzał, wywoływał skandal towarzyski :)

--
GSN

1. Data: 2001-05-14 12:22:42

Od: b...@v...hell.pl (Blue) szukaj wiadomości tego autora

In article <9dob1k$5dj$1@news.tpi.pl>, Beve wrote:
> [...]

chcac nie chcac me posiada cos co ludzie nazywaja blogiem - weblogiem czy
pamietnikiem sieciowym. roznica pomiedzy takim "pamietnikiem" a
pamietnikiem normalnym jest widoczna od razu - ten moze przeczytac wiele
osob. ja moge powiedziec dlaczego zalozylem swoj blog ale to i tak pewnie
nie wyjasnia dlaczego robi to tyle innych osob na sieci. motywacja jest
prosta - zamiast szalec z roznych powodow warto chwilami cos napisac,
mniej lub bardziej szalonego, jezeli pomaga to sie rozladowac i dzieki
temu znajdzie sie rozwiazxanie problemu to tym lepiej. moze blog to taka
forma schizofrenii kiedy rozmawia sie z samym soba przez komputer ale jest
o wiele ciekawsze niz gadanie do lustra bo zostaje po tym niby materialny
slad. hmm najciekawsze jest to kto mzoe czytac takie pamietniki bo ja wiem
ze moj na pewno czyta grupa przyjaciol i znajomych - powody rozne zapewne
ale chetnie bym porozmawial z kims obcym kto przeczytal moj log. zreszta i
tak taki log chwilami mozna porownac do "swobodnego pisania" - jest w nim
duzo ale nie znajac jezyka danej osoby nie dowiemy sie wszystkiego ..
howgh

--

Blue -+=<(*)>=+-
* *

1. Data: 2001-05-14 12:26:04

Od: "Paulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
t.localdomain...

> [...]
> pamiętniki pisało się w sekrecie i trzymało pod kluczem, a jeśli ktoś nie
> daj Boże do nich zajrzał, wywoływał skandal towarzyski :)

Guido-

i l e Ty masz lat???

P.

1. Data: 2001-05-14 14:15:17

Od: "RaBBiT" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna <a...@r...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@r...fm...

> Pamietniki to ludzie od zawsze pisali.

ale nie pokazywali ich innym,
to wasnie jest fenomen bloga
autor udkrywa swoje wnetrze przed anonimowym urzytkownikem

>Latwiej stukac w klawisze i
> przydaje sie [kopiuj - wklej] i delete mozna i enter... latwiej, niz
> sleczec nad pokreslonym zeszytem.
> Ja sie raczej zastanawiam, kto i dlaczego je czyta....

a dlczego ludzie ogladaja BB?
z ciekawosci...
blogi sa ciekawsze od BB
bo zwieraja ludzkie przemyslenia i spostrzezenia.

1. Data: 2001-05-14 14:18:27

Od: "RaBBiT" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Blue <b...@v...hell.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:s...@v...hell.pl...

> [...]
> slad. hmm najciekawsze jest to kto mzoe czytac takie pamietniki bo ja wiem
> ze moj na pewno czyta grupa przyjaciol i znajomych

duzo ludzi...
z blogow mozna sie troche nauczyc
znalesc tematy na wlasne przemyslenia

> [...]
> tak taki log chwilami mozna porownac do "swobodnego pisania" - jest w nim
> duzo ale nie znajac jezyka danej osoby nie dowiemy sie wszystkiego ..

podaj adres swojego bloga
oczytam...

http://rabbit.czas.org
--
[ RaBBiT ]-----------[ www.czas.org ]
[ "marchewki najlepiej smakuja po zmroku" ]
[http://armageddon.czas.org]

Rozterka zdezorientowanego,- chyba dlugie ... ups
Uzależnienie
Różnica między psychologią-filozofią i psychoanalizą
Sugestia ciąg dalszy
potrzebuje linkow