Blokady

1. Data: 2005-05-15 18:27:22

Temat: Blokady
Od: "Ewa K." <e...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o rade. Od wielu miesiecy dokucza mi kregoslup Jest skrzywiony i
skrecony na odcinku ledzwiowym.Nie pomaga fizykoterapia ani krioterapia.Bol
jest bardzo silny w nocy ,gdy leze na plecach.Ortopeda zaproponowal mi
blokady sterydowe .Diprophos. Przeczytalam ulotke ,dzialania niepozadane i
przarazilam sie.Jezeli ktos mial blokady i one pomogly ,prosze napisac.,bede
wdzieczna .Pozdrawiam Ewa

2. Data: 2005-05-15 19:17:51

Temat: Re: Blokady
Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

d684a6$l4e$...@o...icpnet.pl,
Ewa K. <e...@W...o2.pl>:
> [...]
> Przeczytalam ulotke ,dzialania niepozadane i przarazilam sie.Jezeli
> ktos mial blokady i one pomogly ,prosze napisac.,bede wdzieczna

To naprawde nic nie da (tzn. pisanie, czy innym pomogly).
Jesli prowadzacy ortopeda proponuje, to sprobuj, zobaczysz, czy i na jak
dlugo pomoze.

Co do przerazenia - steryd podany miejscowo jednorazowo naprawde nie niesie
duzego ryzyka.

--
Robert

3. Data: 2005-05-16 18:23:18

Od: "Elżbieta" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

miałam blokady przez kilka miesięcy, uraz kregoslupa po wypadku samochodowym
a konkretnie "wypadniecie dysku" niewiele one pomagają, przez kilka dni jest
lepiej a potem ból wraca i dalej cierpisz,dodatkowy minus to dodatkowe
kilogramy. Po prawie 1,5 roku od wypadku znalazłam dobrego masazystę od
kregosłupów ,częste masaże,ćwiczenia i jeszcze raz ćwiczenia powoli dają
efekty ale też nie jest to rewelacja bo jednego dnia jest prawie dobrze a
następnego wręcz fatalnie, najgorzej jest rano ale intensywny zestaw ćwiczeń
stawia mnie na nogi , dodatkowym kłopotem w tej terapii to znaczny koszt
EMMA.
Użytkownik "Ewa K." <e...@W...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> blokady sterydowe .Diprophos. Przeczytalam ulotke ,dzialania niepozadane i
> przarazilam sie.Jezeli ktos mial blokady i one pomogly ,prosze

Plastry antykoncepcyjne - gdzie taniej w Warszawie?
Dosc nietypowy problem [dlugie]
Okulary o odległości ogniskowych większych o 6 mm, niż odl. źrenic.
Czy żelatyna jest dobrze przyswajalna przez organizm?
Łojotokowe zapalenie skóry... Czy to jest zarazliwe?