Błona dziewicza

1. Data: 2003-01-24 12:28:34

Temat: Błona dziewicza
Od: "niunia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie , moze ktos mi na nie w koncu odpowie. Czy zabieg polegajacy na
usunieciu blony dziewiczej jest bolesny i kosztowny ?

2. Data: 2003-01-24 13:04:19

Temat: Re: Błona dziewicza
Od: "<<---Ptaq--->>" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie , moze ktos mi na nie w koncu odpowie. Czy zabieg polegajacy
na
> usunieciu blony dziewiczej jest bolesny i kosztowny ?

Z tego co sie orietuje to trwa chwilke polega na nacieciu błony. Ale nie
lepiej zwrocic sie z tym do jakiegoś mezczyzny ? Jesli usuniesz ją w sposob
inny niz naturalny to za pare lat nie bedziesz miała co wspominac z
kolezankami jak to było tym pierwszym razem !!!
--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pozdrawiam Ptaq !!!!

http://ptaku1979.fotka.pl/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

3. Data: 2003-01-24 13:16:15

Od: "niunia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z tego co sie orietuje to trwa chwilke polega na nacieciu błony.

mam nadzieje że ta chwilka nie przeciągnie sie i bedzie to naprawde chwila.

> [...]
> inny niz naturalny to za pare lat nie bedziesz miała co wspominac z
> kolezankami jak to było tym pierwszym razem !!!

U mnie jest juz po peirwszym razie , który okazał sie dla mnie zbyt bolesny.
Inaczej nie pytalabym sie o zabieg.
Pozdawiam

4. Data: 2003-01-24 13:25:20

Od: "V.A." <g...@g...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

"niunia" <m...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
>
> Ale nie
> sposob
>
> U mnie jest juz po peirwszym razie , który okazał sie dla mnie zbyt

To moze inny partner...?

5. Data: 2003-01-24 13:32:21

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>Z tego co sie orietuje to trwa chwilke polega na nacieciu błony.
W znieczuleniu miejscowym, więc nie powinno boleć.
Niestety spory odsetek ginekologów nie wie, że środki typu lignokainy
działają po kilku minutach i np. szyje krocze po porodzie tuż po
nastrzyknięciu, zamiast zaczekać.:-(

> [...]
>inny niz naturalny to za pare lat nie bedziesz miała co wspominac z
>kolezankami jak to było tym pierwszym razem !!!
Np. do defloratora usenetowego "ptaqa"?:-)))
Polecam strony www.ekspierd.prv.pl i www.selfego.prv.pl

6. Data: 2003-01-24 13:34:15

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>To moze inny partner...?
A co - chciałbyś?:-)))
Polecam strony www.ekspierd.prv.pl i www.selfego.prv.pl

7. Data: 2003-01-24 15:10:26

Od: "V.A." <g...@g...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

"Artur Drzewiecki" <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> wrote in
message news:86g23vkirrdk8out3emin7qp1m1ssgpea8@4ax.com...
> A co - chciałbyś?:-)))

Ja? Nieee...Bylo juz ich tyle w moim zyciu, ze w koncu ostalem przy tej
ktorejs tam na dobre...

8. Data: 2003-01-24 16:39:07

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety spory odsetek ginekologów nie wie, że środki typu lignokainy
> działają po kilku minutach i np. szyje krocze po porodzie tuż po
> nastrzyknięciu, zamiast zaczekać.:-(

Ano :(
To szycie było dużo gorsze niż samo rodzenie (proszę nie ruszać, przecież ma
pani znieczulenie). Na szczęście za drugim razem urodziłam w trakcie
przydługiego monologu lekarza na temat poprzedniej metody nacięcia. I tym
sposobem ominęło mnie zarówno nacinanie jak i łatanie.

Asmira

9. Data: 2003-01-25 12:56:09

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Drzewiecki" <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>
napisał w wiadomości news:rtf23vs222i7mei0tlt102qposl2gom7bc@4ax.com...
> [...]
> Niestety spory odsetek ginekologów nie wie, że środki typu lignokainy
> działają po kilku minutach i np. szyje krocze po porodzie tuż po

jak sie ostrzyknie przed sprawdzeniem "kanalu" to przy dojsciu do meritum
sprawy juz wszystko znieczulone :)

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

rachunek od dentysty
Rozrusznik & Zawał - konsultacja do scenariusza.
Czy ból głowy może być związany z zapaleniem zatok szczękowych?
uczulenie na serme
Dufhaston a owulacja