Bluzka na szydełku z kwiatków badz małych elementów-szukam

1. Data: 2005-03-30 19:34:07

Temat: Bluzka na szydełku z kwiatków badz małych elementów-szukam
Od: "Dorota " <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Porobilam robki z elementow,ktore juz kiedys mi podeslalyscie,ale to
wszystko sa bardzo duze elementy,a ja chce zrobic dla corki i ciezko takimi
duzymi bedzie mi zrobic rekawy.
Dlatego szukam dalej i tak mysle,ze moze z jakis kwiatkow albo malych
elementow
Czekam na Wasze propozycje,bo juz sama nie wiem co robic

1. Data: 2005-03-30 22:12:34

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Próbowałam Ci cos wysłać , ale podałaś adres z pułapkami i nie bardzo
wiedziałam co dokładnie wykasować.
małgorzata

1. Data: 2005-03-31 05:48:48

Od: "Dorota " <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota <d...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> elementow
> Czekam na Wasze propozycje,bo juz sama nie wiem co robic

Nie wiem,czemu z pułapkami...to moze wyslij tu,jak tam sie nie da

1. Data: 2005-03-31 10:42:37

Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlatego szukam dalej i tak mysle,ze moze z jakis kwiatkow albo malych
> elementow
> Czekam na Wasze propozycje,bo juz sama nie wiem co robic

Wysłałam na priv całą fuuuurę :)
Pozdrawiam Moolinea

1. Data: 2005-03-31 11:05:07

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Wysłałam na priv całą fuuuurę :)
> Pozdrawiam Moolinea

Czy ja tez moge prosic, jesli nie sprawi ci to klopotu

1. Data: 2005-03-31 11:36:28

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@o...pl wrote:

>Czy ja tez moge prosic, jesli nie sprawi ci to klopotu

I ja! I ja też! Mnie też wybierz! ;-)
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2005-03-31 11:59:45

Od: "Dorota " <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota <d...@g...pl> napisał(a):

> takimi
> >
> Nie wiem,czemu z pułapkami...to moze wyslij tu,jak tam sie nie da

Ale super wzory,doszlo wszystko....teraz to bede siedziec i patrzec,ale tego
jest.A Ty robilas z ktoregos wzoru bluzke?
Dzieki bardzo to prawdziwa kopalnia wzorow..

1. Data: 2005-03-31 12:19:32

Od: "Toffi" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale super wzory,doszlo wszystko....teraz to bede siedziec i patrzec,ale
> tego
> jest.

:-)))) Też dostałam i też dla córki potrzebowałam :-) Teraz zamiast robić to
będę oglądać ;-) A jak zamierzasz tę bluzkę robić ? Ja myślałam żeby zrobić
w kształcie litery T ( inna sprawa, że inaczej nie umiem;-) Tyle, że z
elementow miały by być rękawy i ramiona . Resztę myślałam zrobic nie
prześwitującą. Np slupkami albo sama nie wiem czym. Da się tak ? Dobrze to
będzie wyglądalo ?

Pozdrawiam
Toffi

1. Data: 2005-03-31 12:41:24

Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I ja! I ja też! Mnie też wybierz! ;-)
> UlaK

Wysyłam wysyłam i mam nadzieję że nikogo nie ominę ;), bo prawde
powiedziawszy juz sie troszkę gubię, wiec gdyby któraś z Was nie dostała, to
prosze sie przypomniec. Troszkę to potrwa, bo pliki są duże i dodatkowo
poczta jest skanowana. Proszę o troszkę cierpliwości
Pozdrawiam serdecznie

1. Data: 2005-03-31 12:45:25

Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

A Ty robilas z ktoregos wzoru bluzke?

Narazie zrobiłam tylko wstawki w spudnicy po bokach, z elementów, z których
zrobiona jest kolorowa chusta, którą dziewczyna ma przewiązaną w pasie.
Wyszło bardzo fajnie. Robiłam z korala.
Pozdrawiam Moolinea

hafty polskie
xx Szukam motyla xx