Bodziszek srebrzysty

1. Data: 2005-05-02 20:37:26

Temat: Bodziszek srebrzysty
Od: "Elba" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy moze ktoś zna nazwę łacińską , lub też wie jaki to jest?
Pozdrawiam, Elzbieta

2. Data: 2005-05-02 20:50:56

Temat: Re: Bodziszek srebrzysty
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2 May 2005 22:37:26 +0200, Elba napisał(a):

> Witam!
> Czy moze ktoś zna nazwę łacińską , lub też wie jaki to jest?

Może chodzi o bodziszek popielaty G.cinereum?

Pozdrawiam
Marta

3. Data: 2005-05-02 21:14:29

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może chodzi o bodziszek popielaty G.cinereum?

Na pewno nie :) Chodzi o jedno z moich marzeń czyli Geranium argenteum :)))
Śliczny jest :))

Pozdrawiam
Kaśka

4. Data: 2005-05-02 21:35:30

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 May 2005 23:14:29 +0200, Katarzyna Tkaczyk napisał(a):

> Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> Na pewno nie :) Chodzi o jedno z moich marzeń czyli Geranium argenteum :)))
> Śliczny jest :))

Hmmm... Powiedzmy ładny:)

Pozdrawiam
Marta

5. Data: 2005-05-03 05:33:35

Od: "Elba" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
> Czy moze ktoś zna nazwę łacińską , lub też wie jaki to jest?
> Pozdrawiam, Elzbieta

Witam!
Dziękuje za podpowiedzi.
Taką nazwę podała mi znajoma ,ale nie wiedziała nazwy łaińskiej. Być moze ,że
to właśnie któraś z podanych odmian ,bo tych nie mam.Oglądając moje bodziszki
właśnie spytała o srebrzysty.
Pozdrawiam , Elzbieta

6. Data: 2005-05-05 13:36:47

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to właśnie któraś z podanych odmian ,bo tych nie mam.Oglądając moje bodziszki

Bodziszka tego opisuje Radziul w swojej ostatniej książce.
Pozdrawiam, Krystyna

Czy znacie to miejsce?
Trawa cytrynowa
[OT] Trzymajcie kciuki...