Re: Bóg instnieje

1. Data: 2009-11-19 08:50:42

Temat: Re: Bóg instnieje
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<o...@h...com>
news:395f.000002b2.4b04eb5a@newsgate.onet.pl...
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Jest taki jeden miętośnik mundrości któremu się zdaje, że słonie ISTNIEJĄ
> innych widzów, podczas gdy jego słoń JEST.
>
> AW
>
> .

Słoń JEST dla przestrzeni obiektywnej, którą zajmuje swoją objętością.
Nie musi dla nikogo ISTNIEĆ - by BYĆ.
Ludzie mają taką możliwość, by obiektywnego słonia, który JEST
nazwać, opisać i wyciągnąć wnioski.
FILOZOFIA
- to zdolność świadomego podmiotu do nadawania nazw
i wyciągania uzasadnionych wniosków
Jeśli ktoś tej zdolności nie posiada - to jest kaleką umysłowym.
Iluminati wykorzystuje takie kaleki (pożytecznych idiotów)
jako narzędzie do utrzymywania i rozsiewania głupoty (pranie mózgów)
w społeczeństwach - bo idiota nie zdaje sobie sprawy z obłędu,
w którym tkwi. Ten obłęd to popadnięcie w urojenia, a więc alefia.
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸ c:psf,psp

2. Data: 2009-11-19 10:38:15

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@g...pl> wrote in message

Dobrze to opisujesz.
To jak z Dobrem i Złem.
Fizycznie nie isntieje a jednak odgrywa ogromna role w zyciu ludzi.

Pozdrawiam,
Duch

3. Data: 2009-11-19 14:24:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Nov 2009 11:38:15 +0100, Duch napisał(a):

> "Robakks" <R...@g...pl> wrote in message
>
> Dobrze to opisujesz.
> To jak z Dobrem i Złem.
> Fizycznie nie isntieje a jednak odgrywa ogromna role w zyciu ludzi.

Wierzących i... niewierzących - ci ostatni mają w ręku argument, bo czego
oczy nie widzą... ;-PPP

--

Ikselka.

4. Data: 2009-11-19 14:50:50

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Wierzących i... niewierzących - ci ostatni mają w ręku argument, bo czego
> oczy nie widzą... ;-PPP

Troche zle napisalem.

Dobro i zlo istnieje,
chodzilo mi o to ze nie istnieje fizycznie.
A zasadami Dobra i Zla posluguja sie zarowno wierzacy
jak i niewierzacy.
Mimo ze nie da udowdnic sie jego istnienia :)

Duch

5. Data: 2009-11-19 15:17:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Nov 2009 15:50:50 +0100, Duch napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Troche zle napisalem.
>
> Dobro i zlo istnieje,
> chodzilo mi o to ze nie istnieje fizycznie.

Ależ zrozumiałam, napisałes przecież, że "fizycznie"Bóg (Dobro) nie
istnieje, bo jest bytem nadprzyrodzonym. I dlatego odpisałam a propos
niewierzących, że "czego oczy nie widzą, tego sercu..."
Niewierzący posługują się wszak jedynie szkiełkiem i okiem, a nie sercem -
w tej sprawie - więc im "nie żal", bo nie odczuwają zmysłami ("czego
oczy...) istnienia Boga. Musieliby Go zobaczyć, namacać, żeby uwierzyć :-)

--

Ikselka.

6. Data: 2009-11-19 15:35:52

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"AW" <o...@h...com>
> [...]

> czambuł tych samch, starych, wyświechtanych i beztreściwych frazesów?
>
> Na przykład ktoś taki, kto nie dostrzega, że żadnego bytu/istnienia nie
> sposób stwierdzić poza relacją poznawczą.
> Tacy kalecy potrafią postulować przedmiot bez podmiotu, nie zdając sobie
> sprawy, że logiczną konsekwencją czegoś takiego jest wykreślenie siebie
> samych z relacji poznawczej.
>
> Co gorsza, nie rozumieją nawet, że w ten oto sposób obalają również własny
> postulat, no bo już nikt za nim nie stoi.

> Dokładnie tak, miętośniku mundrości, DOKŁADNIE!

Gdzie JEST Andrzejku piramida: w Egipcie czy w Twojej głowie
i jak tam się dostać do tych urojeń ISTNIEJĄCYCH pomiędzy
atomami Twoich zwojów mózgowych?
Bo do Egiptu wiadomo jak. :)
PS. Z geografii miałeś pałę. co? :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

7. Data: 2009-11-23 04:15:37

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"AW" <o...@h...com>
> [...]

> Obydwa bieguny relacji są konieczne. Aby była prawda, musi
> być jej świadek. Aby był przedmiot, musi być rozpoznający go podmiot.
> Istnienie/byt to nie co innego, jak właściwość, przypisywana pewnym
> rodzajom świadomych doznań poprzez podmiot.
> Gdyby nie było świadomych istot, zdolnych od odbioru świadomych jakości,
> nie byłoby żadnego bytu.
>
> Cóż, Iluminati wykorzystuje takie jak ty psychiczne kaleki (pożytecznych
> idiotów) jako narzędzie do utrzymywania i rozsiewania głupoty (pranie
> mózgów) w społeczeństwach - bo idiota nie zdaje sobie sprawy z obłędu, w

Zadałem Ci Andrzej pytanie: "Gdzie JEST piramida: w Egipcie
czy w Twojej głowie", a Ty odpisujesz, że w Twojej głowie jest
odwzorowanie Egiptu oraz piramidy i wiesz, że to odwzorowanie
nie jest oryginałem.
Zapamiętaj więc sobie:
Oryginał JEST poza Twoją głową, bo Egipt JEST poza Twoją głową.
W Twojej głowie ISTNIEJE odwzorowanie Egiptu oraz piramidy - taka
sobie biologiczna fotografia - informacyjny ślad w pamięci czyli MEM
Ale to co ISTNIEJE w Twojej głowie nie jest oryginałem.
ISTNIENIE w wyobraźni nie jest BYCIEM w oryginale.
Gdy człowiek umiera zabiera w niebyt wszystkie memy, które
ISTNIAŁY w jego/jej głowie - znikają więc odwzorowania Egiptu oraz
piramid, znikają inne doznania i pamięć tych doznań - natomiast
piramida-oryginał nie znika, bowiem JEST.
. . .
Zarzucasz mi Andrzej, że niby rzekomo ja neguję swoją świadomość
oraz swoją podmiotowość. To pomówienie bez uzasadnienia
prawdziwości. Moją podmiotowością jest to wszystko co ISTNIEJE
w mojej jaźni w tym również w świadomości. Ktoś patrząc na mnie
z zewnątrz widzi tylko to co JEST mną i produktami mojego BYTU,
ale nie widzi i nigdy nie zobaczy tego co ISTNIEJE we mnie
- mojej duszy.
. . .
Napisz Andrzej: do czego człowiekowi myślącemu jest potrzebny
podział na BYT i ISTNIENIE (ciało i duch)
"W zdrowym ciele - zdrowy duch"
Ciało JEST, duch ISTNIEJE.
Robakks

ANTYSEMICIZM