Bogu

11. Data: 2018-03-23 03:30:08

Temat: Re: Bogu
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 18 marca 2018 13:28:01 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> Zapomniałeś o towarzyszach mao i pol-pocie.
> To czerwone śmiecie, do którego należeli, mocno poniszczyło nie tylko Europę,
> ale w ich wydaniu również tereny bliżej Pacyfiku.

nie zapomnialem, tylko mowilem o naszej, cywilizowanej, czesci swiata.
gdyby na caly popatrzec i kazde dzieje, to nawet ogarnac szczegolowo
tego za bardzo nie mozna.
ale dzieki za dopisek - oczywiscie masz racje.
dlatego tez zadna czerwona gwiazda smierci nie powinna ani w Europie,
takoz w Ameryce, zapuszczac swych korzeni.
stad sojusz Euroatlantycki, tez nie pozbawiony przeciez wad, jest jedynym
rozsadnym rozwiazaniem we wspolczesnych czasach.

pozdrawiam,
jacek

12. Data: 2018-03-23 03:35:02

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 18 marca 2018 16:04:20 UTC+1 użytkownik gazebo napisał:

> sobie, ave ja
>

> --
> gazebo

nie wiem gazebo, co chcialas przez to powiedziec:)
ja przeciez wiem o tym, jednak serce mam romantyka
i uwielbiam tajemnice:)

13. Data: 2018-03-23 03:50:15

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 18 marca 2018 16:11:47 UTC+1 użytkownik gazebo napisał:

> A kiedy także przyjdzie po mnie
> Zegarmistrz światła purpurowy
> By mi zabełtać błękit w głowie
> To będę jasny i gotowy
>
> Spłyną przeze mnie dni na przestrzał
> Zgasną pożogi i z powietrza
> Na wszystko jeszcze raz popatrzę
> I pójdę nie wiem gdzie na zawsze
>

> --
> gazebo
>
> ---
antywirusowe Avast.

piękny tekst i piękna piosenka; nawet nie wiadomo, co piękniejsze.
zaciekawiło mnie tylko, ze zawsze śpiewałem, no dobrze, powiedzmy, ze śpiewałem:)
ją tak:
Spłyną przeze mnie dni na przestrzał
Zgasną podłogi i powietrza

pozdrawiam,
jacek

14. Data: 2018-03-23 04:21:08

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 22 marca 2018 21:19:29 UTC+1 użytkownik gazebo napisał:

> i tyle ci zostalo

jesli sarkazm, niepotrzebnie.
obie piosenki sa bardzo głębokie.

chodzenie boso jest jedna z najwspanialszych spraw,
jakie uwielbiam; po prostu wowczas bardziej sie wszysto czuje.

stad chocby nie lubie chodzic po galeriach, tudziez betonie;
bola mnie stopy po prostu.

kiedys, tak, juz dawno yemu, nawet poszlismy, ze swietej pamieci
jarkiem kierklo, po deptakach Augustowa, calkiem bosco.
i, prosze mi wierzyc, bylo to calkiem na trzezwo;
toteż ludzie nie za bardzo się chyba nawet dziwili.

jednak i tak nic nie przebije radości chodzenia po wodzie.
nawet latanie.

jacek

15. Data: 2018-03-23 23:22:44

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-23 o 03:21, j...@o...pl pisze:

> [...]
> i, prosze mi wierzyc, bylo to calkiem na trzezwo;
> toteż ludzie nie za bardzo się chyba nawet dziwili.

na mnie popatrzyli jak boso polazlem po mrozie do sklepu

> jednak i tak nic nie przebije radości chodzenia po wodzie.
> nawet latanie.
>
> jacek

woda dobra rzecz, ino tylko mnie topi, a co do latania to moich snow nic
nie przebije

--
gazebo

---
Avast.

16. Data: 2018-03-23 23:25:46

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-23 o 02:35, j...@o...pl pisze:

> nie wiem gazebo, co chcialas przez to powiedziec:)
> ja przeciez wiem o tym, jednak serce mam romantyka
> i uwielbiam tajemnice:)
>
> pozdrawiam

walcz o siebie, jsk ciebie zabraknie to kto bedzie walczyl

--
gazebo

---
Avast.

17. Data: 2018-03-24 10:27:14

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.03.2018 o 23:25, gazebo pisze:

> walcz o siebie, jsk ciebie zabraknie to kto bedzie walczyl

Mądrze kumie prawicie.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

18. Data: 2018-04-07 07:45:15

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 23 marca 2018 23:22:52 UTC+1 użytkownik gazebo napisał:

> na mnie popatrzyli jak boso polazlem po mrozie do sklepu

jechalem zima mrozna z Krakowa do Augustowa ze srednia pona 100 na godzine
i pozniej lazlem do niej boso; czy mamy sie licytowac?

> woda dobra rzecz, ino tylko mnie topi, a co do latania to moich snow nic
> nie przebije

topi ciebie, bo w niej nie plywalas;
moze i mialem bardziej kosmiczne, nawet magiczne, a nawet ponadmagiczne sny.
jednakze w radosci, bo nie ciekawosci w ponadmagicznej, chodzenia po wodzie
nikt Pana Jezusa nie moze zastapic. i taka jest prawda.

jacek

19. Data: 2018-04-07 08:21:10

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 24 marca 2018 10:27:16 UTC+1 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:
> [...]

zaden Bog, jeslim mialby zwac sie Bogiem, nie moze przejac zadnej,
no dobrze, niech bedzie, rozumnej istoty.
chyba, zeby Mu Ona ca;lkowicie dobrowolnie pozwolila,
i gdyby nawet tak sie stalo to musialaby ona miec tez mozliwoscv wspolistnienia.

gazebo, nie o to chodzi, ze ktos wyrzeknie sie siebie i wpusci Pana Jezusa.
chodzi o to, ze "Ty zyjesz, nie ja" jest tak samo uczciwe, co zabojstwo.

mozna, w kazdej istocie, tylko wspoluczestniczyc i nic wiecej.
kto chcialby wiecej jest tylko uzurpatorem, niczym wiecej.

stad, i nie będę sie powtarzał, nikt nie ma prawa zawłaszczać
Drogi do Boga; ni ja, ni ty, ni Pan Jezus, ni Chrystus, ni nawet Duch Święty.
to Prawo Wszechobecne i Niepodważalne.

jacek

20. Data: 2018-04-07 15:46:39

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/04/2018 o 06:45, j...@o...pl pisze:

> jechalem zima mrozna z Krakowa do Augustowa ze srednia pona 100 na godzine
> i pozniej lazlem do niej boso; czy mamy sie licytowac?

i tak mam wieksze stopy

> [...]
> jednakze w radosci, bo nie ciekawosci w ponadmagicznej, chodzenia po wodzie
> nikt Pana Jezusa nie moze zastapic. i taka jest prawda.

zdecydowanie popieram scene z Historii Swiata by Brooks

--
gazebo

Do Pani Merkel
Drzewa: życia oraz dobra i zła - komentarz.
Skłonność do ryzyka
Popłoch wśród prawdziwych mężczyzn
bieglym