Re: Boję się wojny

From: "Elle" <v...@p...fm>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Boję się wojny
Date: Thu, 13 Mar 2003 21:16:43 GMT

Użytkownik "Joanna" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
news:b4qpqb$cb5$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Nie chcę wojny.

Niestety nie pocieszę Cię Joasiu :-(
Wojna jest nieunikniona, bo Amerykanie już podjęli decyzję i zaatakują bez
względu na wszystko. To było do przewidzenia od początku.

> Dlaczego rozpętanie wojny jest takie ważne?

Bo do władzy pchają się nieodpowiedzialni ludzie.
Nie liczą się z nikim i z niczym.

> Czy ty też boisz się wojny?

Boję się, i to nie tylko wojny.
Boję się też okrutnych ludzi których na świecie nie brakuje.
Ostatnio coraz częściej, wstając rano, zdarza mi się myśleć o tym że ten
dzień może być moim ostatnim. Albo kogoś bez kogo nie wyobrażam sobie życia.
Ze w jednej chwili może się zawalić cały mój świat.
Jak ktoś z moich znajomych przez dłuższy czas nie daje znaku życia, zaczynam
myśleć o najgorszym. Wiem że to strasznie głupie, ale nie mogę nad tym
zapanować :-(.
Myślimy że wszystkie nieszczęścia tego świata dotyczą tylko innych, i
dopiero gdy coś okropnego przytrafi się komuś z naszych znajomych, dociera
do nas że wcale tak nie jest.
Pozdrówki, tym razem na smutno :-(
Elle.