Bojkotuję Facebook.

41. Data: 2016-12-06 13:02:25

Temat: Re: Bojkotuję Facebook.
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.12.2016 o 01:29, Kviat pisze:
> celebrują rytualne zachowania homoseksualne (podobnie jak np.
> heteroseksualni w więzieniach, piszę podobnie ale wiesz o co chodzi)?

Homoseksualizm w więzieniach nie ma nic związanego z heteroseksualizmem!
Trzeba powiedzieć o biseksualistach.
Nie mam nic przeciw prawdziwym homo, jest to wrodzone, że podobają się
faceci a nie kobiety. Natomiast biseksualiści to prawdziwi zboczeńcy,
którym wszystko jedno do jakiej dziury wkładają, biseksualizm to nie
"łagodniejsza" forma homoseksualizmu.
Poza tym jest jeszcze zaburzenie aseksualizmu, aseksualiści uważają się
za "lepszych" od hetero.

42. Data: 2016-12-06 17:20:50

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-06 o 13:02, pinokio pisze:

> Homoseksualizm

Oczywiście.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

43. Data: 2016-12-06 17:24:22

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.12.2016 o 17:20, Kviat pisze:

> Oczywiście.

fajnie że się ze mną zgadzasz

> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

nawzajem

44. Data: 2016-12-06 18:30:10

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-12-05 11:16, obywatel pinokio uprzejmie donosi:

> Homoseksualizm, aseksualizm i bi jest wrodzone.
> Ja w młodości miałem "zahamowania" a jestem 100% hetero

Pozdrów więc żonkę.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

45. Data: 2016-12-06 19:31:35

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.12.2016 o 18:30, Qrczak pisze:

> Pozdrów więc żonkę.

A ty mężunia

46. Data: 2016-12-07 07:44:11

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Lord Gender <r...@g...com> wrote:
> Ikselka
> - pokaż cytowany tekst -
> Ty masz konto na FB, bandycka patologio, co wzywasz do nienawiści do innych
> boga ducha winnych ludzi? Ciebie tam się powinno zablokować, żeby nie mógł
> już taki śmieć pluć z nienawiścią.
> Tymczasem się blokuje ludzi talich jak Miriam Shaded, śmieciu. Bo FB to
> bandycki portal.
>

> A czy ja wzywam to bicia uchodzców,

Ja też nie wzywam. Tylko do pomagania im U NICH.

> uprawiam jezyk nienawisci do ukraińców czy innych czarnych,

Ilu przyjąłeś do pustego domu, który zajmujesz sam i rujnujesz?

> wyzywam homo od zboczenia,

Homoseksualizm to zboczenie.

> holokust żydów chce przywracać?....

Holokaust to piekło, które wymyślili i zgotowali ŻYDZI ŻYDOM.

> nie, dlatego jestem na FB,

Razem z ISIS tam jesteś.

> patologia dostała zakazana.

Roi ci się w tej pustej głowie. Facebook to narzędzie ISIS i terroryzmu.

> Bo ty krowa prezentujesz tylko patologie .

Sam się prezentujesz, patologio.

No widzisz sama sobie buraku odpowiedziałaś i innym, dlaczego was skrajną patologię,
ryczącą z nienawiści do normalni ludzi, na obłędzie wymysłów, nie chcą ogladac na FB.

Nie kupię biletu od Jandy...
"Tango" Mrożka
Janda do Niemca po ratunek.
Kto zlecił zamach w Smoleńsku.