Bojler podumywalkowy i zużycie energii

11. Data: 2009-03-31 21:15:01

Temat: Re: Bojler podumywalkowy i zużycie energii
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 21:21:30 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

> Wybrałem piankę w workach foliowych, bo wypełni szczelnie każdą szczelinę i
> da się uformować wg życzenia.
> Wełna się pyli, a styropianem ciężko jest wypełnić zakamarki.

Tyle, że w takiej termie to nie masz gdzie tej pianki już dać. Ona jest nią
wypełniona, kwestia jej grubości.
Po prosty gotowy boiler możesz obłożyć 'budką' ze styropianu.

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

12. Data: 2009-04-04 20:51:46

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbiński pisze:
> Wybrałem piankę w workach foliowych, bo wypełni szczelnie każdą
> szczelinę i da się uformować wg życzenia.
> Wełna się pyli, a styropianem ciężko jest wypełnić zakamarki.

Taniej, prościej i skuteczniej zadziała owinięcie folią bąbelkową.

--
pozdr. Jerzy

13. Data: 2009-04-05 21:21:44

Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a gdy masz kuchnię
> treadycyjną to jeszcze można zastosować z wężownicą, co daje z miejsca
> odporność na awarie sieci energetycznej.

Polska to nie Panslawia. Tutaj nie pierze się w rzece od przynajmniej
kilkudziesięciu lat.

14. Data: 2009-04-06 00:26:32

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> a gdy masz kuchnię
> >

> Polska to nie Panslawia. Tutaj nie pierze się w rzece od przynajmniej
> kilkudziesięciu lat.

Błąd. Nadal się pierze w rzekach.

15. Data: 2009-04-06 19:41:38

Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Błąd. Nadal się pierze w rzekach.

Emigranci z Panslawi tak robia. Jak przechodzą przez rzekę. Pranie i kąpanie w
jednym.

16. Data: 2009-04-06 21:24:14

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Emigranci z Panslawi tak robia. Jak przechodzą przez rzekę. Pranie i
kąpanie w
> jednym.

Pewnie, parchy Jordan zakalili...

Filtr odwróconej osmozy - jaki, gdzie?
KFA ?????
Casio Waveceptor
wkładka elektroniczna do drzwi
Pranie jeansow w pralce - jaki program najlepszy?