Ból brzucha

1. Data: 2004-08-13 20:01:21

Temat: Ból brzucha
Od: "Aska " <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Mam takie pytanko od gdzies 4-5 godzin boli mnie brzuch , nie jest to jakis
tępy ból coś bardziej w rodzaju pieczenia,skurczy co jakis czas, chwilami
mocniejszych chwilami słabszych itd poza tym piecze mnie gdy robię siku.Boli
w sumie tak w dole brzucha po środku Wziełam nospe , furagin i wit c

od 3 dni przyjmuje microgynon21 ( lekarz zapisał ze wzgledu na torbielke
prawego jajnika, wczesniej był minulet ale nie najepiej go tolerowałam wiec po
3 miesiącach zmienił mi na te ) na usg narządu rodnego pani wykryła ze mam
powiekszony pęcherz czy cuś , ze w sumie wyglada jak zapalny itd

Mam pytano czy ten ból moze być od pecherza?? do lekarza pójdę, ale moze ktos
cos doradzi na ten ból

pozdrawiam

Aska

2. Data: 2004-08-13 20:03:06

Temat: Re: Ból brzucha
Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

aha dodam ze częściej niz zwykle chce mi sie siku itd

3. Data: 2004-08-13 20:27:47

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aska " <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> powiekszony pęcherz czy cuś , ze w sumie wyglada jak zapalny itd
>
> Mam pytano czy ten ból moze być od pecherza?? do lekarza pójdę, ale moze

Tak, ten ból może być od pęcherza.
Furagin powinien pomóc (jeśli to pęcherz), mi lekarz na poczatek kazał wziąc
2 tabletki na raz.
Ale oczywiście wizyta u lekarza wskazana.
(pomagają ciepłe okłady i nasiadówki)

Pozdrawiam
Ula (ulast)
www.ulast.prv.pl

4. Data: 2004-08-13 20:33:04

Od: "Aska " <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 2 tabletki na raz.
> Ale oczywiście wizyta u lekarza wskazana.

siku częsciej chciało mi sie tak juz od 2-3 dni dopiero dzisiaj ten ból,z 5
dni temu w nocy pbudziałam sie z ilnym parciem na pecherz itd ale to
zlekcewazyłam prawde mówiac oczywiście pójde do lakarza jutro ( jakos z
ostrym dyzurem w moim miescie mam złe wspomnienia ech....) wziełam 2 tabletki
furaginu

a nasiadówki to z czego ulast robiłs jesli mozna spytac ??

5. Data: 2004-08-13 20:45:12

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a nasiadówki to z czego ulast robiłs jesli mozna spytac ??

Olaboga... co popadło...;-) a poważnie może być rumianek,kora dębu, a jak
nic nie masz to wrzątek do wiaderka i siadamy...
tylko ostrożnie aby nie poparzyć się... przynosi ulgę (cały czas myślę o
dolegliwościach związanych z pęcherzem moczowym, bowiem jak inna przyczyna
to nie wiem jak działać)

Pozdrawiam i zdrowia życzę!

Ula (ulast)
www.ulast.prv.pl

6. Data: 2004-08-13 20:47:36

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aska " <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> wziełam 2 tabletki
> furaginu

Nospy również możesz wziąć dwie...

Ula(ulast)
www.ulast.prv.pl

7. Data: 2004-08-13 21:05:41

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nospy również możesz wziąć dwie...

dzieki ula ja stawiam na pecherz sądząc po objawach itd jutro udam sie do
lekarza a na razie moz eto pomoze

pozdrawiam
Aska

8. Data: 2004-08-14 00:33:27

Od: Łukasz Pawliński <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Aug 2004 22:47:36 +0200, ulast napisał(a):

> Użytkownik "Aska " <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nospy również możesz wziąć dwie...

Nawet nie wiesz czy ma Nospę 20mg czy 80mg.
eh...

--
Pawliński Łukasz (student)

9. Data: 2004-08-14 08:59:56

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz Pawliński" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nawet nie wiesz czy ma Nospę 20mg czy 80mg.
> eh...

A jest no- spa 20 mg w tabletkach?

40 mg można podać 1-2 tabletki 3 x dziennie.
Dziewczyna nie napisała _no- spa forte_.
Czy no- spę forte można kupić bez recepty?

Pozdrawiam
Ula (ulast)
www.ulast.prv.pl

10. Data: 2004-08-14 09:48:02

Od: Łukasz Pawliński <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Aug 2004 10:59:56 +0200, ulast napisał(a):

> [...]
>
> 40 mg można podać 1-2 tabletki 3 x dziennie.
> Dziewczyna nie napisała _no- spa forte_.
> Czy no- spę forte można kupić bez recepty?

Fakt, nie ma.

Sposób podawania z grubsza to każdy może przeczytać na ulotce.
No-spa forte jest na na receptę (to jednak nie jest dowodem na to, że osoba
jej nie ma już w domowej apteczce). A ludzie podczas podawania nazw często
pomijają dalsze przymiotniki jak. retard, prolongatum, plus...

W każdym razie problem jest dość uniwersalny - jeśli już doradzać czego i
ile to dobrze robić to dokładnie.

Łukasz Pawliński (student)

zapalenie naczyn w nogach
wrastający paznokieć