Ból brzucha

11. Data: 2004-08-14 10:26:19

Temat: Re: Ból brzucha
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz Pawliński" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
news:w5qnrpjo5uch.vd8ahhq9feaz$.dlg@40tude.net...

> W każdym razie problem jest dość uniwersalny - jeśli już doradzać czego i
> ile to dobrze robić to dokładnie.

Masz rację, wezmę to pod uwagę.

Pozdrawiam, miłego dnia życzę.

Ula (ulast)
www.ulast.prv.pl

12. Data: 2004-08-14 10:31:42

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nawet nie wiesz czy ma Nospę 20mg czy 80mg.
> eh...
>
> --
> Pawliński Łukasz (student)

no-spa 40 mg nospa to nospa gdyby była mowa o forte to napisłabym forte aha ja
nospy 20 mg nie znam jest albo 40 mg albo forte

wziełam dwie i dwa furaginy pomogło widac wczesniejsze zapalenie nie do końca
wyleczył mi lekarz ech............

mojej panio doktor ni ma wiec dopiero w poniedziałek sie do niej udam , na
razie przeszło z lekka wiec chyba to jednak to

pozdrówka

Aska

13. Data: 2004-08-14 11:40:46

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aska" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> mojej panio doktor ni ma wiec dopiero w poniedziałek sie do niej udam , na
> razie przeszło z lekka wiec chyba to jednak to

Aska, ale wez te furagine jeszcze dzis (tak jak na ulotce stoi)

Pozdrawiam
Ula (ulast)
www.ulast.prv.pl

14. Data: 2004-08-14 23:15:11

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aska, ale wez te furagine jeszcze dzis (tak jak na ulotce stoi)

dzięki Ula za rady po nospie i 2 furaginach wczoraj przeszło dziś biore tak
jak pisze na ulotce do poniedziałku a wponiedziałek pojde do swojej p doktor
ech,miesiac temnu wypoisała na to tylko furaginm al emi cos sie wydaje ze bez
antybiotyku nie przejdzie

pozdrówka

15. Data: 2004-08-15 11:09:14

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
doktor
> ech,miesiac temnu wypoisała na to tylko furaginm al emi cos sie wydaje ze

Zdrówka życzę :-)

Ula (ulast)
www.ulast.prv.pl

zapalenie naczyn w nogach