Bol gardla-co pomoze jeszcze?

11. Data: 2004-05-18 22:12:47

Temat: Re: Bol gardla-co pomoze jeszcze?
Od: "darek" <D...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Badanie moglo zostac noieprawidlowo wykonane, czesto sie zdarza, trzeba
isc
> do porzadnego sanepisu!!

nieprawda, tak sie sklada ze mialem to badanie wykonywane kilka razy na
przelomie paru lat, wynik zawsze ten sam

Darek

12. Data: 2004-05-18 22:14:26

Od: "darek" <D...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

pozatym to chyba trudno nieprawidlowo wykonac tak proste badanie ?

13. Data: 2004-05-19 05:25:34

Od: "Kalik" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ile masz lat? Czy palisz paperosy, a jesli nie to czy pliles i ile lat??

29. Nigdy nie paliłem i nie palę. Piję od czasu do czasu piwo (naprawdę nie
dużo).

Zmiana lekarza specjalisty
uciążliwy krwotok z nosa
Programy medyczne na zlecenie ...
dermatolog - onkolog na terenie Trójmiasta
łzawienie oka