Re: Ból kości ogonowej...poradzcie

From: Grzegorz Janczyk <gjanczyk@_NOSPAM_gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Ból kości ogonowej...poradzcie
Date: Fri, 18 Mar 2005 23:14:45 +0100

KASIA wrote:

> Od jakiegoś czasu boli mnie kość ogonowa(nie w skutek urazu) powiedzcie
> czym to moze być spowodoawane i co można zrobić w celu złagodzenia tego
> bólu. Rano jest jeszcze jako tako.Ból nasila sie, a wieczorem boli juz
> całkiem nieżle. Co to może być...poradzcie prosze...

Moja dziewczyna ma cos bardzo podobnego. Meczy sie z tym juz od okolo 4
miesiecy. Calosc zmierza w kierunku operacyjnego usuniecia koncowki
kosci ogonowej... ale to wszystko niestety trwa koszmarnie dlugo i
powoduje cierpienia. Obecnie dla poprawy samopoczucia do siedzenia
stosuje poduszke z dziura. Jutro jade po taka jak mi poradzili
grupowicze: wypelniona luska gryczana. Farmakologia na bol pomaga tylko
doraznie wiec na dluzsza mete jest bez sensu. Dodam tylko ze lekarze
stwierdzili ze gdyby przed laty, bezposrednio po urazie kosc ogonowa
zostala nastawiona a nie pozostawiona sama sobie dzis nie bylo by problemu.

Pozdrawiam i zycze zdrowia
Grzesiek