Ból kręgoslupa w okolicy lędźwi [zdjęcie]

1. Data: 2007-01-18 11:33:56

Temat: Ból kręgoslupa w okolicy lędźwi [zdjęcie]
Od: "eter" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Od roku po szarpnięciu ciężkiego przedmiotu strasznie boli mnie odcinek
kręgosłupa 5-10 cm nad pośladkami. Zrobiłem zdjęcia i stwierdzono, że mam
zniszczoną tkankę pomiędzy kręgami. Czy mógłby ktoś z ortopedii przybliżyć
mi temat ? Czy jest na to lekarstwo, ćwiczenia ?

zdjęcie: http://www.wesele.infodajnia.pl/

Maciek

2. Data: 2007-01-18 11:36:45

Temat: Re: Ból kręgoslupa w okolicy lędźwi [zdjęcie]
Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ćwiczenia ?

zapytalbym na forum tutaj:
http://www.rehabilitacja.pl
tam znajdziesz fizjoterapeutow, tutaj o nich nielatwo

Tomasz

3. Data: 2007-01-18 13:04:18

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zniszczoną tkankę pomiędzy kręgami. Czy mógłby ktoś z ortopedii przybliżyć
> mi temat ? Czy jest na to lekarstwo, ćwiczenia ?

Po pierwsze.
Jako tako ze zdjęcia RTG NIE MOŻNA stwierdzić "że masz zniszczoną tkankę
pomiędzy kręgami"
Uszkodzenia tkanki pomiędzykręgowej mozna zweryfikować tylko poprzez DROGIE
ok500 zł
badanie rezonansu magnetyczmnnego, lub tomografii

Po drugie
Porównójąc twoje zdjęcie i moje (z przed roku) wygląda mi to naprawdę bardzo
dobrze. Są znamiona lekkiego kregozmyku na poziomie L5-S1 ..standardzik. Ale
u mnie był większy.Na pewno będziesz również posiadaczem
dyskopatii:
http://www.rokwisz.pl/dyskopatia.htm
ale to dopiero wyjdzie na rezonansie.

Jak leczyć ten szajs...
Przedewszytskim Mc'Kenzie.
http://www.ksiegarnia.wysylkowa.pl/index.php?PHPSESS
ID=1166737507a55f81a03&l
1=1&c=8&nr=495253
Oprócz tej książki jest jeszcze parę metod, wielokrotnie opisywanych
przezemnie na tej na tej grupie.

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

Nerw strzałkowy, a badanie EMG.
skierowanie z prywatnego gabinetu
Pediatrzy w Polsce - szukam info
Sarkoidoza a ziarnica złośliwa bądź gruźlica???
Aparat ortodontyczny w Anglii