Bol oka

1. Data: 2002-04-29 18:23:35

Temat: Bol oka
Od: "Klaudia" <d...@m...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Od 5 dni boli mnie oko. W sumie to mam wrażenie, jakby to były mięśnie oka,
bo boli podczas ruchu gałki. Myślałam, że przejdzie, ale nie przechodzi, a
jest to dość uciążliwe. Przy zamkniętych powiekach wydaje mi się, że ta
gałka jest minimalnie większa. Może to podwyższone ciśnienie wewnątrzgałkowe
a nie mięśnie? Dodam jeszcze, że ból zmienia swoje natężenie w ciągu dnia,
ale bez jakiejkolwiek regularności i nie pogorszyła mi się ostrość wzroku.
Co robić? Co to może być i jak się tego pozbyć? (nie oka, a dyskomfortu :o)
Pozdrawiam.
Klaudia

2. Data: 2002-04-29 18:35:48

Temat: Re: Bol oka
Od: "Stanisław Gołąb" <d...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od 5 dni boli mnie oko. W sumie to mam wrażenie, jakby to były mięśnie oka,
> bo boli podczas ruchu gałki

Bardzo charakterystyczny objaw dla pozagalkowego zapalenia nerwu wzrokowewgo.
Moja sugestia: idz jak najszybciej do okulisty lub neurologa

Stanisław Gołąb
"Błąd jest przywilejem filozofów,
tylko głupcy nie mylą się nigdy"
Sokrates

3. Data: 2002-04-29 21:22:31

Od: "Klaudia" <d...@m...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo charakterystyczny objaw dla pozagalkowego zapalenia nerwu
wzrokowewgo.
> Moja sugestia: idz jak najszybciej do okulisty lub neurologa
>
> Pozdrawiam,

Dziękuję za odpowiedź. Niedawno zauważyłam jednak minimalne pogorszenie
jakości obrazu. Jakby delikatna mgiełka.
Jeśli to zapalenie to jak się je leczy? Grożą jakieś powikłania? Jakie
badania wykażą co mi jest? Badanie dna oka?

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.
Klaudia

4. Data: 2002-05-01 18:56:44

Od: "Norbert Kruk" <n...@w...pl.USUNTO> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio u nas w szpitalu ktos stracil wzrok z powodu zeba, to jest dopiero
meksyk.

----------------------
Norbert Kruk
Słupsk
n...@w...pl
#GG 3226283

5. Data: 2002-05-01 19:49:28

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norbert Kruk" <n...@w...pl.USUNTO> napisał w wiadomości
> Ostatnio u nas w szpitalu ktos stracil wzrok z powodu zeba, to jest
dopiero
> meksyk.
>
> ----------------------
> Norbert Kruk
> Słupsk
> n...@w...pl
> #GG 3226283

Faktycznie, można uśmiać się po pachy!
Elizabeth

6. Data: 2002-05-02 18:44:46

Od: "Norbert Kruk" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elizabeth" <w...@p...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Norbert Kruk" <n...@w...pl.USUNTO> napisał w wiadomości
> dopiero

> Faktycznie, można uśmiać się po pachy!
> Elizabeth

Chodzilo mi o stan sluzby zdrowia w moim miescie!!! to jest tragedia

Materac przeciw odlezynom sprzedam (Kraków)
Magnetostymulacja, BEMER 3000
badania prenatalne
Fibroma ossificans
Jak się dostać na medycynę???