Ból pleców

1. Data: 2005-07-31 16:34:39

Temat: Ból pleców
Od: "Kuba" <x...@a...pbz.cy> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Od kilku dni dręczy mnie ból między prawą łopatką a kręgosłupem. Sądziłem ze
po prostu mnie przewiało w samochodzie, ale to mi zawsze ustępowało po 1-2
dniach.
Ból jest podobny do bólu po ukąszeniu osy, w zasadzie trudno mi określić czy
boli mięsień czy skóra, chwilami ból znika. Ból nie jest uciążliwy, w
zasadzie znośny, ale przeszkadza. Kiedy masuję to miejsce, skóra zaczyna
lekko swędzieć. Na skórze nie ma absolutnie żadnej wysypki czy choćby
zaczerwienienia.
Proszę o jakąś poradę, maści(np. Naproxen) nie pomagają...
--
Kuba

2. Data: 2005-07-31 18:43:23

Temat: Re: Ból pleców
Od: "ania foxy" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuba" <> napisał w wiadomości
> [...]
> uciążliwy, w zasadzie znośny, ale przeszkadza. Kiedy masuję to miejsce,
> skóra zaczyna lekko swędzieć. Na skórze nie ma absolutnie żadnej wysypki

Mam to samo. To dziwny ból, chociaz to raczej rzeczywiście swędzi i to w tym
samym miejscu. I fakt nic nie widac.
Chętnie dołącze się i poczytam może ktos wie co to jest.
Ania

3. Data: 2005-07-31 20:52:32

Od: "Kuba" <x...@a...pbz.cy> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania foxy" napisała w wiadomości
> Mam to samo. To dziwny ból, chociaz to raczej rzeczywiście swędzi i to w
> tym samym miejscu. I fakt nic nie widac.
> Chętnie dołącze się i poczytam może ktos wie co to jest.
> Ania

No tak, ale potrafi momentami boleśnie zakłuć :/
Pojawiło się w dniu, kiedy pojeździłem z otwartymi oknami autkiem. Bolała
szyja i okolice żuchwy, Ketonal pomógł i przyszło TO...
Cholera, jak nie puści do wtorku, to chyba pójdę do lekarza, czego bardzo
nie lubię robić:(
--
Pozdrówka! Kuba

4. Data: 2005-08-01 17:59:53

Od: KM <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuba napisał(a):
> [...]
> w zasadzie znośny, ale przeszkadza. Kiedy masuję to miejsce, skóra
> zaczyna lekko swędzieć. Na skórze nie ma absolutnie żadnej wysypki czy

Może to półpasiec (krostki jeszcze zdążą wyskoczyć).

5. Data: 2005-08-02 16:20:52

Od: "Kuba" <x...@a...pbz.cy> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KM" <k...@m...pl> napisał w wiadomości

> Może to półpasiec (krostki jeszcze zdążą wyskoczyć).
Jest teraz lekki świąd, przechodzi od łopatki pod pachą na pierś.
Pozostałych objawów półpaśca, czyli gorączka, bółe głowy słabość nie ma,
czuję się dobrze. Wysypki też na razie nie ma....AntyLOL...

--
Pozdrówka!

do okulisty
Miejsce dla pacjenta po wstrząsie septycznym
Łokcie i kolana - uczulenie
zawroty i bol miejscowy glowy u 4- latka
odżywki na "urośnięcie" ?