Bol podbrzusza

1. Data: 2002-06-25 08:25:34

Temat: Bol podbrzusza
Od: <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Mam nastepujacy problem. Gdy spotykam sie z dziewczyna, to prawie zawsze
towarzyszy temu bol podbrzusza i jader - efekt dlugo utrzymujacego sie napiecia
erotycznego. Ostatnio przeczytalem na anglojezycznych stronach, ze jest to
okreslane terminem "blue balls". Czy istnieja jakies sposoby zapobiegania temu
lub chociaz zmniejszenia tego bolu? Czy powinienem skonsultowac sie z lekarzem?
M.

2. Data: 2002-06-25 09:04:09

Temat: Re: Bol podbrzusza
Od: "Krzysztof Pujdak" <g...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy istnieja jakies
> sposoby zapobiegania temu lub chociaz zmniejszenia tego
> bolu?

Coz, jedynym lekarstwem jest rozladowanie owego napiecia, co wymagaloby
jednak aktywnego wspoldzialania dziewczyny ;-))))

pozdrawiam
Krzysztof

3. Data: 2002-06-25 09:58:57

Od: "Sotb" <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Pujdak" <g...@C...pl> napisał w
wiadomości news:af9c78$ftp$3@news.tpi.pl...

> Coz, jedynym lekarstwem jest rozladowanie owego napiecia, co wymagaloby
> jednak aktywnego wspoldzialania dziewczyny ;-))))

Ja z kolei uważam, że można sobie aktywnie pomóc samemu bezpośrednio przed
spotkaniem z dziewczyną. ;-)

Pozdrawiam
SOTB

Dretwienie dloni