Ból skóry głowy

1. Data: 2010-01-25 19:42:55

Temat: Ból skóry głowy
Od: " Jacek Buda" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od czwartku boli mnie troszkę skóra głowy sama skóra na wierchu głowy
Ból jest wtedy gdy to dotykam i jest tak około 5 do o 10 % w skali do 120
jak zawsze histeryk przychodzą głupie myśli typu że to no nowotwór czerniak itd
Coś takiego mam pierwszy raz więc brak mi doświadczenia
według mamy mam tam chrostkę jakiegoś bąbla
nie wiem gdzie iść czy od razu do dermatologa czy do lekarza rodzinnego
u dermatologa są terminy nie wiem jak zareaguje
rozmawiałem dziś z lekarzem rodzinnym
powiedział żebym wpadł

jak myślicie co to może być półpasiec odpada

1- nowotwór
2- inne propozycje nie znam się na tym na przykład od uderzenia
podrażnienie po szamponie potówka jak to się nazywa

2. Data: 2010-01-25 20:48:34

Temat: Re: Ból skóry głowy
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie guza nabiłeś i nie pamiętasz kiedy. Potem cię zawiało.
Nie jestem medykiem ale,
wygżej się w domu, noś ciepłą czapkę
i nie zdejmuj na pszeciągu jak się spocisz,
jedz potrawy "anty.migrenowe",
może ci też szarlataneria w postaci potarcia bursztynem pomoże,
spirytus salicylowy też raczej nie zaszkodzi.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

3. Data: 2010-01-25 21:45:02

Od: "Jacek Buda" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@a...pl> napisał(a):

> [...]
> jedz potrawy "anty.migrenowe",
> może ci też szarlataneria w postaci potarcia bursztynem pomoże,
> spirytus salicylowy też raczej nie zaszkodzi.

Wiwm ze w banku spociłem głowę bo było gorąnco
potem ubrałem czapke i wyszedłem na zimno
to nie jest ból przezięmbieniowy
jutro ię do mojego rodzinnego
zobaczymy czy coś wykryje

4. Data: 2010-01-27 12:00:32

Od: "Jacek Buda" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Buda <s...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> 2- inne propozycje nie znam się na tym na przykład od uderzenia
> podrażnienie po szamponie potówka jak to się nazywa

Byłem u lr lekarz rodzinny
nic nie wyczuł
stwierdził podrażnienie nerwu zawianie nerwoból
żadnych lekarstw nie przepisał
przyczyny to
podrażnienie od szamponu
jakieś zawianie

5. Data: 2010-01-30 10:56:59

Od: kffiatek <k...@s...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-01-27 13:00, Jacek Buda pisze:

> Byłem u lr lekarz rodzinny
> nic nie wyczuł
> stwierdził podrażnienie nerwu zawianie nerwoból
> żadnych lekarstw nie przepisał
> przyczyny to
> podrażnienie od szamponu
> jakieś zawianie

i takich 50 dziennie... a potem narzekanie, że kolejka wszędzie

--
kffiatek

6. Data: 2010-01-31 20:08:53

Od: "Jacek Buda" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj umyłem włosy innym szamponem
dziś rewela ból prawie zero
itd
poza tym na skórze pokazały się chrostki
czyli jakieś uczulenie

Ból sk
pamięć wody -dowód naukowy
Nawilżanie powietrza