Bol w klatce

11. Data: 2004-10-29 22:56:01

Temat: Re: Bol w klatce
Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz Kalbarczyk" <l...@p...net> napisał w
wiadomości news:clug41$aut$1@server.5.waw.pl...

> Wszystko w normie (ekg, usg, rtg) :/
> A bolec boli ciagle jak przejde kilkaset m.
> Nerwowe podobno. Ale...

No to zagadka....
Ja mam podobne jazdy i tez niby na tle nerwowym.
Dzisiaj np bylo bardzo cieplo,powietrze takie dusznawe i caly dzien zle sie
czulam,bylo mi slabo.Dobrze sie czuje gdy jest ostre powietrze i czuje je w
plucach.
Poza tym bol w klatce ,dretwienie lewej reki,dusznosci to u mnie juz norma.
No ale mam niskie cisnienie,wiec ponoc zawal mi nie grozi ;-)

Magda