Ból wątroby u ciężarnej

1. Data: 2004-12-14 13:16:06

Temat: Ból wątroby u ciężarnej
Od: "Ela R" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
czym można złagodzić ból wątroby i żołądka u kobiety będącej w 2 miesiącu
ciąży. Czy jest jakiś bezpieczny specyfik nie szkodzący dla płodu i
przynoszący ulgę??
Z góry dziękuje za odpowiedź

2. Data: 2004-12-14 13:59:02

Temat: Re: Ból wątroby u ciężarnej
Od: "Ania.S." <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela R" <m...@w...pl> napisał
> czym można złagodzić ból wątroby i żołądka u kobiety będącej w 2 miesiącu
> ciąży. Czy jest jakiś bezpieczny specyfik nie szkodzący dla płodu i
> przynoszący ulgę??
> Z góry dziękuje za odpowiedź

mnie dokladnie taka sama dolegliwosc meczyla przez pierwsze miesice ciazy.
bylam u lekarza i mialam zapalenie osnowy zoladka czy jakos tak ;) kazal mi
przejsc na diete- nic ostrego, smarzonego, pieczonego, pikantnego itd. Kazal
mi takrze pic siemie lniane.
na poczatku tez myslalam ze to bol watroby, ale jednak to moj zoladek zostal
scisniety przez malenstwo i to on tak bolal. pozdrawiam na pocieszenie
jestem teraz w 7 mies. brzuszek sie nieco opuscil i juz nie boli az tak
bardzo i zadziej.
Ania i Kruszynka ~02,03,2005

3. Data: 2004-12-14 19:59:37

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela R" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> witam,
> czym można złagodzić ból wątroby i żołądka u kobiety będącej w 2 miesiącu
> ciąży. Czy jest jakiś bezpieczny specyfik nie szkodzący dla płodu i
> przynoszący ulgę??

kiedys slyszalam, ze watroba nie boli? w ciazy mozna brac nospe, a takie
bole brzucha to z reguly sa wlasnie skurcze czy uciski.

4. Data: 2004-12-15 07:08:24

Od: "Ela R" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kiedys slyszalam, ze watroba nie boli? w ciazy mozna brac nospe, a takie
> bole brzucha to z reguly sa wlasnie skurcze czy uciski.

Czy ciężarnej można brać tabletki ziołowe takie jak rapaholin. Co o tym
myślicie??

5. Data: 2004-12-15 13:34:19

Od: "Ania.S." <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela R" <m...@w...pl> napisał
> Czy ciężarnej można brać tabletki ziołowe takie jak rapaholin. Co o tym
> myślicie??

Z tego co wiem to nawet ziolowe leki trzeba konsultowac z lekarzem. Np.
Silicynar- tez niby ziolowy i na lepsze trawienie, a trzeba skonsultowac i
nie nalezy brac samemu.
Ania i dzidzia

Lekarze - studenci medycyny ( wszyscy znający się na rzeczy ) POMOCY
Czy potrzebne jest skierowanie do psychologa?
jak to się nazywa..?
to sie juz chyba nie da wyleczyc ;(...
poszukiwane materialy