Bol zoledzia podczas wzwodu i spraw erotycznych.

1. Data: 2001-01-17 15:58:02

Temat: Bol zoledzia podczas wzwodu i spraw erotycznych.
Od: "WMX5000" <t...@f...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

W temacie poruszam dosc drastyczne sprawy ktorych niestety sam doswiadzczam.
Wczesniej mialem problemy z napletkiem, mialem wrazenie ze to jest stulejka,
ale po zaleconcyh przez lekarza cwiczeniach napletek w koncu daje sie
sciagtnac z zoledzia, moze nie przepiega to samoczyniennie ale w kazdym
razie daje sie. Przez dluzszy czas w sprawach intymnych radzielem sobie z
naciagnietym napletkiem, ale na dluzsza mete bylo to dosc uciazliwe, wiec
zdecydowalem sie to zmienic.
W tej chwili przy eksponowanym, odslonietym zoledziu lub odslonietej zoledzi
( sam nie wiem ktora forma jest poprawna ), podczas dotykania tej czesci
pracia przez partnerke odczuwam bol, niezlaznie czy jest to milosc oralna,
czy zwykly dotyk, nie mowiac juz o probie stosunku gdzie nacisk jest duzy i
polaczony z tarciem gdzie bol jest porazjacy, a co za tym idzie odbiera mi
to calkowicie witlane sily erotyczne.
Wiem ze ta czesc pracia jest wrazliwa na dotyk i takie tam, ale czy az do
tego stopnia ?
Moja partnerka tlumaczy mi to faktem ze przez bardzo dlugi okres czasu
zoladz byla uspiona, tzn pod przykryciem napletka, czy moze tak byc ?
A moze jest to spowodowane tym ze napletek mimo wszystko nie funkcjonuje do
konca sprawnie ?
Przepraszam ze poruszam na grupie taki drazliwy temat i z takimi szczegolami
to opisuje.
Wiem z takimi problemami powinienem sie zwrocic do lekarza, ale w tej materi
mam nie njalepsze doswiadzczenia, natknalem sie na takich urologow ktorzy
nie do konca rozumieli moj problem.
Prosze o pomoc.

Pozdrwiam
t...@f...net.pl

2. Data: 2001-01-17 17:28:14

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

WMX5000 wrote:

> [...]
> mam nie njalepsze doswiadzczenia, natknalem sie na takich urologow ktorzy

Może z seksuologiem będzie łatwiej się dogadać?
________________________
Dariusz Laskowski mailto:d...@p...pl GG:10616

3. Data: 2001-01-19 12:20:43

Od: Kamil Uminski <d...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

"WMX5000" <t...@f...net.pl> rzecze:
>W tej chwili przy eksponowanym, odslonietym zoledziu lub odslonietej zoledzi
>( sam nie wiem ktora forma jest poprawna ), podczas dotykania tej czesci
>pracia przez partnerke odczuwam bol

Jezeli zabieg polegal na obrzezaniu (usunieciu napletka i calkowitym odslonieciu
zoledzi) to bardzo prawdopodobna jest czasowa nadwrazliwosc, ktora powinna w koncu
minac. Ta informacje podaje, za opisem przeczytanym w jakiejs ksiazce traktujacej o
facecie, ktory z milosci zmienil wiare na zydowska, co wymagalo miedzy innymi
obrzezania i wiazacych sie z tym sensacji (rowniez pozytywnych)... Tytulu
zapomnialem...;^(((

Podsumowujac - czas jest najlepszym lekarstwem... Cierpliwosci !

Pozdrawiam,

Kamil Uminski
--
!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^
!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!

4. Data: 2001-01-19 13:37:41

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamil Uminski wrote:

> [...]
> obrzezania i wiazacych sie z tym sensacji (rowniez pozytywnych)... Tytulu

A jakie są sensacje pozytywne związane z obrzezaniem (oprócz tych związanych
z higieną, o których słyszałem)?
--
Dariusz Laskowski
mailto:d...@p...pl

5. Data: 2001-01-23 14:06:32

Od: Kamil Uminski <d...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Dariusz Laskowski <d...@p...pl>, Fri, 19 Jan 2001 14:37:41 +0100, tako
rzecze:

>A jakie są sensacje pozytywne związane z obrzezaniem (oprócz tych związanych
>z higieną, o których słyszałem)?

Znacznie zwiekszona wrazliwosc zoledzi przez okres bezposrednio po
wygojeniu rany, stopniowo sie zmniejszajaca. Pozniej wrazliwosc na
stymulacje erotyczna moze byc mniejsza, co moze sprzyjac przedluzeniu czasu
trwania stosunku.

Pozdrawiam,

Kamil Uminski
--
!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^
!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!

6. Data: 2001-01-23 22:47:43

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamil Uminski wrote:

> [...]
> wygojeniu rany, stopniowo sie zmniejszajaca. Pozniej wrazliwosc na
> stymulacje erotyczna moze byc mniejsza, co moze sprzyjac przedluzeniu czasu

To pierwsze do kitu, ale to drugie całkiem, całkiem interesujące. ;-)
--
Dariusz Laskowski
mailto:d...@p...pl misiek: ...jak to było z tymi

7. Data: 2001-01-24 14:02:31

Od: "MM" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wygojeniu rany, stopniowo sie zmniejszajaca. Pozniej wrazliwosc na
> stymulacje erotyczna moze byc mniejsza, co moze sprzyjac przedluzeniu

Podobno (wg wstepnych badan przeprowadzanych w USA) takze mniejsze
prawdopodobienstwo zakazenia wirusem HIV, poniewaz wirus najsilniej atakuje
komorki znajdujace sie pod napletkiem.

http://www.gazeta.com.pl/Iso/Plus/Zdrowie/Seks/Probl
emy/096rap.html

Pozdrawiam
Marcin M.

8. Data: 2001-01-30 17:33:10

Od: "marcello" <m...@i...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poza tym u osob obrzezanych praktycznie nie wystepuje rak zoledzi
Marcello

EEG
Naturoterapia
ile bierze za wizyte slawny psycholog?
hipotyreoza
Kto poleci dobrego psychologa z Poznania?