Bolace ramie - nerwowe?

1. Data: 2003-04-29 08:40:16

Temat: Bolace ramie - nerwowe?
Od: Wilhelmina <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Od kilku tygodni boli mnie lewe ramie, tak do lokcia, nawet piers takze.
I to praktycznie non- stop, nie jest to bol szczegolnie uciazliwy, ale
caly czas odczuwalny , po prostu to czuje.
Zastanawiam sie czy to moze byc kwestia nerowowa, bo ostanio mam taki
niezbyt ciekawy okres w zyciu, bo mam nadzieje ze to nic od serca.
Czy ja sie mam czym przejmowac, czy wrecz moze przeciwnie i samo
przejdzie???

olga

--
http://www.olga.prv.pl
http://olga.fm.interia.pl (to na wypadek gdyby poprzednie nie dzialalo)

2. Data: 2003-05-01 16:34:18

Temat: Re: Bolace ramie - nerwowe?
Od: "Raphael" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli to bol podobny do skurczu to po okolo 4 tygodniach przejdzie samo,
lekarz w podobnej sytuacji przepisal mi tylko srodki uspokajajace i
rozluzniajace, ale jest mozliwe, ze to cos innego. Najlepiej poradzic sie
jednak lekarza.

za duzo jem?
angina-pomozcie!!!!!!!!!
Wzgórki łonowe