Bole dłoni - prosba o porade [dlugie]

11. Data: 2005-08-08 19:56:53

Temat: Re: Bole dłoni - prosba o porade [dlugie]
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
napisał w wiadomości

> Dam mojej wątrobie odetchnąć.

Albo chociazby Persen (ziolowe), herbata z melisy i... glebokie, spokojne
oddechy :)

Iwona
// Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / /
Cyceron

12. Data: 2005-08-08 20:04:22

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

> Yyyy, mialam robione badanie moczu wiec jesli standardowo to jest tam
> okreslane to tak, jesli nie to nie. Cicho! Na razie rozkoszuję sie myslą, ze
> jestem hipochondryczką vel histeryczką i nie choruję na nic:-))

ale to nie chodzi o badania moczu!!

robi sie osobne badanie na zawartość kw moczowego WE KRWI!!

gdyż ten składnik lubi magazynować się w stawach i powodować opuchliznę,
ból....

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

13. Data: 2005-08-08 20:41:32

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emi" <e...@c...pl> napisał w wiadomości

> gdyż ten składnik lubi magazynować się w stawach i powodować opuchliznę,
> ból....

i jak nie być hipochondrykiem?:-))) Moj brat lekarz mówi ze leczy sie
pacjenta, a nie wyniki, a ja na wlasnej skorze przekonałam sie, ze mała
wiedza jest bardziej niebezpieczna niz żadna wiedza. Najgorzej kiedy laik -
taki jak ja- zaczyna sie sam "leczyc" czytajac opisy chorób w necie, czy
ulotki leków z uwzglednieniem skutków ubocznych:-). W moim przypadku jeszcze
takie ziarno pada na wyjątkowo podatny grunt - efekt? Ginekolog podczas
brania wycinka na cytologie powiedzial "ma pani mała nadżerke". W zyciu nie
mialam i nie wiedzialam co to. Przyszłam do domu i www.google.pl. I w
pierwszym artykule doczytalam ze nadzerka moze byc pierwszym objawem raka
szyjki macicy. Efekt? 2 dni schizy ze mam raka - a w ogóle to ze przezyłam 2
tygodnie czekania na wynik cytologii dalej mnie zadziwia. Pewna pani adiunt
ujęta moją histerią zaproponowala włączenie mnie do programu zapobiegania
rakowi szyjki macicy. Podwyzszone aminotransferazy tez przyprawiły mnie o
stan przedzawałowy. Moj brat onkolog powiedzial zebym wrzucila na luz i
zaczęla sie martwic kiedy aminotransferazy podniosą mi sie jeszcze razy 10.
Uff. Odetchnełam. Nie nadługo. Artykul w newsweeku o raku skóry. Czytam
sobie przy sniadaniu i co sie dowiaduje? "ze znamię ktore urosnie do 3 mm
rokuje ok 1/2 roku zycia". Litosci! Kto sie ogląda tak dokładnie zeby
zauwazyc taką zmiane??? Cytat z brata onkologa "lekarz pierwszego kontakti
powinien obejrzec Ci skóre co 1/2 roku". LOL. Nie spotkalam jeszcze lekarza,
czy panstwowego czy prywatnego który by to robił. Gdy zaczęły boleć mnie te
ręce to oczywiscie google i...reumatoidalne zapalenie stawów. I znowu
"prowadzi do kalectwa lub przedwczesnej śmierci" Panika.

Wiem, jak brzmi to co napisalam. I wyjasniam, ze nie zamierzam ani byc
wiecznie młoda, ani nie chciałabym żyć wiecznie. Jak juz pisalam mam takie
lęki od urodzenia dziecka a wynikają one z faktu, ze chciałabym byc zdrowa i
pożyc jeszcze troche aby móc go wychowac, aby go chronic itd. Poza tym
jestem jedynym żywicielem rodziny - moja choroba przeklada sie automatycznie
na nasze finanse. No i jestem jak ja to mówie "obcym w obcym kraju" - 3 dni
po urodzeniu dziecka przenioslam sie do innego miasta - nie mam tutaj zbyt
duzo przyjaciól, rodziny i tego wszystkiego co stanowiac moj swiat przez 30
lat było moją opoką. W Krakowie zostawiłam 70 letnią obecnie mamę, ktora
wiadomo jak to w tym wieku zapada na rozne choroby, co tez nie jest zbyt
dobre dla moich rozchwianych nerwów. Jak juz pisalam - czyste wariactwo!

HaNkA

14. Data: 2005-08-08 20:42:58

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

> Albo chociazby Persen (ziolowe), herbata z melisy i... glebokie, spokojne
> oddechy :)

Zacznę od melisy i oddechów. Na Prozac mam zawsze czas:-))

HaNkA

15. Data: 2005-08-08 20:44:42

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości

> Zacznę od melisy i oddechów. Na Prozac mam zawsze czas:-))

Odetchnij i przeczytaj... P e r s e n:)))

16. Data: 2005-08-08 21:13:59

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> wrote in
message news:dd8g13$eht$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Zacznę od melisy i oddechów. Na Prozac mam zawsze czas:-))

niekiedy trzeba zaczac od Prozacu, a skonczyc na melisce :)

iwon(k)a

17. Data: 2005-08-08 21:53:27

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 8 Aug 2005 16:13:59 -0500, *Iwon(k)a* <news:dd8hul$kdb$1@news.onet.pl>
napisał(a):

> niekiedy trzeba zaczac od Prozacu, a skonczyc na melisce :)

SMACZNEGO!

--
Kaja

18. Data: 2005-08-08 22:09:08

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> wrote in
message news:dd8fud$e6a$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
> tez nie jest zbyt dobre dla moich rozchwianych nerwów. Jak juz pisalam -

dasz rade! nie wyjechalas na drugi koniec oceanu, do Krakowa masz
rzut beretem. Pomysl o mnie ;) Jestes wciaz w Polsce!!!! poznasz
nowych znajomych. na razie podreperuj nerwy, bo wszystko
widzisz w czarnych barwach. moze to przedluzony baby blues w polaczeniu
z byciem jedynym zywicielem rodziny. Masz brata na miejscu, i mama tez
ma syna, i to na dodatek lekarza, o co sie wiec marwtisz, i pytaj sie jego
a rady nie nas ;))) czy googli, bo jak widzisz niby latwo umrzec, ale
jeszcze
latwiej wmowic sobie chorobe. Glowa do gory, bo nie jest tak zle, zeby nie
bylo gorzej. (wez prozac, pomoze ;)))

iwon(k)a

19. Data: 2005-08-08 23:20:22

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 8 Aug 2005 17:09:08 -0500, *Iwon(k)a* <news:dd8l60$qg5$1@news.onet.pl>
napisał(a):

> [...]
> message news:dd8fud$e6a$1@atlantis.news.tpi.pl...

> latwiej wmowic sobie chorobe. Glowa do gory, bo nie jest tak zle, zeby nie

A kto jej się dzieciakiem zajmie jak będzie kołowata po prozacu?

--
Kaja

20. Data: 2005-08-08 23:38:51

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

> A kto jej się dzieciakiem zajmie jak będzie kołowata po prozacu?

mozesz to rozwinac, bo nie rozumiem w czym problem?
--
pozdro
ape

Ból piersi u 19-latki