Bole glowy.

1. Data: 2004-03-16 21:02:42

Temat: Bole glowy.
Od: "TRACK" <t...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczow. Od jakiegos czasu mam taka dziwna przypadlosc. Czasami w
ciagu dnia, robiac standardowe czynnosci dostaje nagle "zaburzen" wzroku.
Takie jakby mroczki, ktore skutecznie mnie rozpraszaja i nie sa przyjemne.
Trwa to kilkanascie, moze kilkadziesiat minut (nie przekracza chyba 30
minut) i przechodzi. Zaraz po ustapieniu "mroczkow" dostaje meczacego bolu
glowy. Taki bol utrzymuje sie przez jakies kilkanascie godzin, sukcesywnie
zmniejszajac sie z czasem. Tabletki na bol glowy troszke pomagaja, ale nie
tak jakbym chcial. Co moze byc tego przyczyna? Dodam, ze z przeprowadzonego
ostatnio wywiadu wsrod moich znajomych oni tez od czasu do czasu maja cos
takiego. Z gory dziekuje za odpowiedz.

Pozdrawiam TRACK

2. Data: 2004-03-16 21:08:46

Temat: Re: Bole glowy.
Od: "FiLCiA" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam w gronie nieszczesnikow borykajacych sie z ta przypadloscia. W moim
przypadku po wizycie u lekarza skonczylo sie na okularach, ktore i tak
zakladam od czasu do czasu. Jako, ze dluuugo pracuje przy komputerze i
nieraz siedze do poznej nocy przy slabym oswietleniu, sadzilam, ze to
wlasnie jest powodem tych nieprzyjemnosci.
Z autopsji, po miesiacach obserwacji moge smialo stwierdzic, ze w moim
przypadku jest to objaw silnego stresu. Przekonalam sie o tym ne jednym z
ciezszych egzaminow, kiedy 'mroczki' <ktore nazywam predatorami, bo
wygladaja od strony patrzacego jak woda na oku> pojawily sie nagle i bardzo
intensywnie, a nastepnie znikajac pozostawily nieznosny bol w skroniach.
Nasila sie to u mnie podczas sesji, gdy stres laczy sie z ciezka nauka.
Nie znalazlam na to leku. Na szczescie nie zdarza mi sie to czesto. Najpierw
przez dosc dlugi czas mialam silne migreny, potem 'predatory', ale po kilku
tygodniach profilaktycznego noszenia okularow zauwazylam znaczna poprawe.
zdrownia zycze
Aga

--
<...http://livia.neostrada.pl...>
<....@p...onet.pl....>

3. Data: 2004-03-16 21:10:16

Od: "FiLCiA" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dodam tez, ze moje 'predatory' pojawiaja sie szczegolnie w prawym oku,
zwlaszcza na obwodzie po stronie zewnetrznej, jednak czasem ulegaja
przemieszczeniu. Jest to baardzo nieprzyjemne, gdyz utrudnia widzenie, a w
polaczeniu z bolem w skroniach jest mordercze do zniesienia...

4. Data: 2004-03-16 21:17:29

Od: "TRACK" <t...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FiLCiA" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przemieszczeniu. Jest to baardzo nieprzyjemne, gdyz utrudnia widzenie, a w
> polaczeniu z bolem w skroniach jest mordercze do zniesienia...
----------------------------

Podoba mi sie okreslenie :) , ale sama dolegliwosc nie barzo. A nie
skojarzylas tego np. ze spadkami cisnienia? Ja na codzien trenuje pilke
nozna i czesto po treningu jestem bardzo zmeczony, dodajac do tego np.
pustosc w zoladku moze to skutkowac wlasnie takimi dolegliwosciami.
Zauwazylem jeszcze taka prawidlowosc. Podczas mojego wyjazdu do USA
zaprzestalem treningow. Wznowilem je po jakims miesiacu i po duzym wysilku
fizycznym 'predatory' pojawialy sie.

Zrobilem lekkie rozeznanie w rodzinie i moja mama tez miaja cos takiego.
Powiedziala, ze po czasie jej to zniklo. Mam nadzieje, ze ze mna bedzie
podobnie, ze takze to z czasem minie (oby jak najszybciej). No i oczywiscie
zycze Tobie tego samego.

Pozdrawiam TRACK

5. Data: 2004-03-17 11:59:38

Od: "FiLCiA" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podczas mojego wyjazdu do USA
> zaprzestalem treningow. Wznowilem je po jakims miesiacu i po duzym wysilku
> fizycznym 'predatory' pojawialy sie.

Takie spostrzezenie- podczas pobytu w USA ja rowniez nie mialam z tym
problemow. Moj znajomy pozbyl sie tez uporczywego kaszlu, ktory Mu
doskwieral w Polsce. Mam wrazenie, ze klimat USA dobrze wplywa na zdrowie
(dodam oczywiscie, ze bylismy 'na prowincji', a nie w wielkim miescie..).
Jak narazie mam spokoj z predatorkami. Pewnie niestety do sesji :(
pozdrawiam
Aga

--
<...http://livia.neostrada.pl...>
<....@p...onet.pl....>

6. Data: 2004-03-17 15:39:37

Temat: Odp: Bole glowy.
Od: "Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przeprowadzonego
> ostatnio wywiadu wsrod moich znajomych oni tez od czasu do czasu maja cos

To sa zasadniczo chyba typowe objawy migerny z tzw aura.
Tabletki przeciwbolowe nic tu nie pomoga. Ja biore leki przeciwmigrenowe
(objawowo).
Ale najpierw wybierz sie do neurologa, zeby upewnic sie, czy to na bank
migrena, a po drugie doradzi Ci odpowiednie leki.
Niestety to jest paskudna przypadlosc, ale da sie z nia zyc.
Pozdrawiam zyczac zdrowia.
Basiek.

Re: Leczenie łuszczycy we Wrocławiu
Ból kości ogonowej - jaki lekarz?
salmonella
Hasceral
Czy lekarz prywatny moze wydac skierowanie do szpitala?