Bóle głowy

1. Data: 2004-05-25 08:53:56

Temat: Bóle głowy
Od: "Miśka" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Grupowiczów!
Bardzo prosze o rade od jakiegos czasu mam bóle glowy, właściwie nawet nie
całej głowy a np. boli mnie tylko jedno oko, albo mam ucisk w skroniach,
oprócz tego mam jeszcze takie od czasu do czasu ukłucia w oczach, nie wiem
co robic leczyli mnie najpier na zatoki a teraz to już sama nie wiem co mam
robić, zaczynam sie martwić... czasem czuję tak jak by mi coś "wlazło" w
skroń czy w oko, czy policzek ....
Co robić? Pomóżcie?
Aga

2. Data: 2004-05-25 09:06:55

Temat: Re: Bóle głowy
Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie
> całej głowy a np. boli mnie tylko jedno oko, albo mam ucisk w skroniach,

myślę,że bóle o jakich piszesz mogą to być tzw. bóle Hortona , lub poprostu
bóle migrenowe, tak czy inaczej polecam wizytę u specjalisty, pozdrawiam A

3. Data: 2004-05-25 11:36:46

Temat: Re: Bóle g3owy (was: Bóle głowy)
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 May 2004 11:06:55 +0200, Anetta wrote:

> nie
> myślę,że bóle o jakich piszesz mogą to być tzw. bóle Hortona , lub poprostu
> bóle migrenowe, tak czy inaczej polecam wizytę u specjalisty, pozdrawiam A

Ból klasterowy u kobiet zdarza się bardzo rzadko, a wywiad typowy nie
jest. Typowy dla migreny tez niespecjalnie. W ogóle wywiad wygląda
'niespecjalnie', ale bez zbadania nie można powiedzieć, ze to nic nie
znaczy.

Jak najbardziej popieram pomysł pójścia do neurologa.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)
/Wilder Penfield/

alternatywa dla pogrzebu
Re: Sposob na raka
Czy jest jakiś sposób żeby zmniejszyć mdłości podczas ciąży?
Książka przygotowująca 3-latka na pobyt w szpitalu (operacja serduszka)
Rozstępy? aaaa POMOCY!