Bóle główy - co może być powodem?

11. Data: 2001-02-27 20:44:23

Temat: Re: Bóle główy - co może być powodem?
Od: "Janusz Lusiński" <E...@p...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:97ahjf$8jl$...@n...internetia.pl...
> Dziewczynę czasami bardzo boli głowa, a właściwie "lewa-górna ćwiartka".
> Lokalizuje ból "koło lewego oka" lub troche powyżej lewej brwi.
> Nie pomagają nawet spore ilości popularnych środków p-bólowych.
>
> Mierzyliśmy ciśnienie - nie widać zwiążku z podwyższonym / obniżonym
> ciśnieniem, choć ma chyba niewielkie skłonności do nadciśnienia.
>
> Za radą lekarza sprawdzała zmiany w dnie oka - brak.
>
> Nie mam zamiaru leczyć jej sam ;) chciałbym tylko byście doradzili
> gdzie szukac powodu - do kogo sie udać Okulista? Neurolog?
> Będę wdzieczny za sugestie.

Witam.

Wyjaśnienie przyczyn bólu przeczytasz w wykładzie "Dlaczego Człowiek jest
swoim zabójcą"
Jak dotychczas medycyna konwencjonalna nic o przyczynach bólu nie wie, a ból
to TY - gdy zaburzasz pole elektromagnetyczne.
Poznasz przyczynę znajdziesz lekarstwo.
Może trochę nowej wiedzy o człowieku i jego Istocie.
O Świadomości (która nie jest w mózgu). O systemach sterownia.
Polecam www.kosmos.pl/space=procesor.htm
Całość tekstu można zamówić pod adresem e...@p...home.pl
Pozdrawiam Eliasz.

12. Data: 2001-02-27 23:18:10

Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z adresu j...@p...onet.pl nadszedł list:

> co oznacza cyt. wychyla???
> Badz uprzejmy wyjasnić...

Podejrzewam, że to ze Smolenia

<cytat dokładność="z pamięci">
lekarz: To skierujemy was na obserwację
pacjent (a dokładniej Smoleń tym swoim ironicznym tonem): Ja już wiem jak
wyglądają te wasze obserwacje - podłączacie człowieka do prądu i patrzycie
jak się wychyla
</cytat>

Pozdro

Maseł

--
www: http://masel.adm.put.poznan.pl/ ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962
Nieproszony gość musi przynajmniej umieć wyjść w porę.

13. Data: 2001-02-28 07:01:34

Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Może trochę nowej wiedzy o człowieku i jego Istocie.
> O Świadomości (która nie jest w mózgu). O systemach sterownia.

Boli glowka?

QbA

14. Data: 2001-02-28 09:49:32

Temat: Odp: Bóle główy - co może być powodem?
Od: "Gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Użytkownik Janusz Lusiński:
[.......]
> Może trochę nowej wiedzy o człowieku i jego Istocie.
[.......]
> Pozdrawiam Eliasz.

prorok jaki czy co?....

--