Re: Bóle miesiączkowe a brak okresu

From: Maddy <m...@e...com.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Bóle miesiączkowe a brak okresu
Date: Mon, 22 Mar 2010 11:28:03 +0100

W dniu 20-03-2010 18:47, Magi pisze:
> Witam! od 5 dni nie mam okresu (nigdy się nie spóźniał okres), a
> brzuch boli mnie w podbrzuszu oraz piersi bolą jak na okres. Czy to
> mogą być objawy ciąży?

Miałam podobne objawy i okazało się, że to cysta, powstała z pęcherzyka
Graffa który dojrzał, ale nie pękł. Taki PMS do kwadratu się zrobił.
Groziła mi punkcja ale udało się spędzić luteiną.

Może być też ciąża. Jak test wyjdzie negatywny to najlepiej do lekarza,
nie ma się co oglądać.
Z drugiej strony jak to ciążą to ginekologowi i tak się trzeba pokazać.

Czyli w sumie - do lekarza.

--
Maddy