Re: Bóle pleców, ale nie kręgosłupa

From: "Iwona_s" <i...@T...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Bóle pleców, ale nie kręgosłupa
Date: Sat, 27 Mar 2010 13:17:24 +0100

Użytkownik "Zofia" <a...@f...com> napisał w wiadomości
news:hokgrh$pof$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Jaka może być przyczyna bólów pleców, które pojawiają się
> przede wszystkim po większym posiłku.
> Trwa to juz dość długo. ale początkowo pojawiało się rzadko
> i po rzeczywiście obfitym posiłku.
> Teraz jest coraz częstsze i po posiłkach, które nie są obfite.
>
> Jest to rodzaj rozpierania w plecach od środka, mniej więcej
> na wysokości łopatek, w każdym razie powyżej pasa. Mam
> wrażenie jakby gromadziły się tam gazy, które nie mają ujścia.
> Trwa po kilka godzin. Pojawia się szczególnie wieczorem.
> Nie pomaga Espumisan, Rennie, No-Spa ani węgiel.

> [...]

Witam,
Zanim siegniesz po radykalne sposoby, sprobuj herbatki ziolowej Verdin. Sa
do kupienia tez tabletki pod ta nazwa, ale ja zastosowalam i nadal stosuje
wlasnie herbatke i z pozytywnym skutkiem.
Cierpialam ponad 3 m-ce z podobnymi dolegliwosciami do twoich. Odczuwalam
tak silny bol plecow na wysokosci dolnej cz. lopatek, ze nie moglam
swobodnie oddychac. Bole mialam rowniez w gornej cz. brzucha pod żebrami.
Mialam zrobionych wiele badan, ale praktycznie do niczego nie mozna sie bylo
przyczepic, no, poza lekkim wzrostem bilirubiny (1,4). Lekarz zaproponowal
No-spe... Kupilam herbatke Verdin i poczulam ulge juz po jednej wypitej
szklance. Pije ja teraz codziennie 3-4 x dziennie i jest zdecydowanie
lepiej.

Iwona