Re: Bóle zginaczy nóg

From: "Capture" <d...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Bóle zginaczy nóg
Date: Sat, 1 Oct 2005 00:48:42 +0200

Tylna strona ud to zdecydowanie zginacze (mm. zginające w stawie kolanowym).
Coś mi się wydaje że znowu zabawiamy się we wróżenie z fusów. Jeśli ból
pojawia się np przy siedzeniu to "przykurcz" raczej nie jest główną
przyczyną bólu. Może warto zasięgnąć rady angiologa. Fakt jest taki że mimo
wszystko zgadzam się w 100% z tym co napisał Repair jeśli to przykurcz grupy
kulszowo-goleniowej.
Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Zginacze stawu kolanowego, gwoli ścisłości. Bolą, bo są przykurczone.
> Natychmiast powinno pomóc rozciąganie, przykładowo:
> http://www.exrx.net/Stretches/Hamstrings/LyingTowel.
html