Bolesne jadro

1. Data: 2004-08-24 15:47:52

Temat: Bolesne jadro
Od: "pmich" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pacjent 19 letni skarzy sie od paru dni na bolesne pod dotykiem jedno z
jader. Ostatnio przechodzil infekcje wirusowa.

Co to moze byc , czy to cos groznego ?

2. Data: 2004-08-25 06:59:02

Temat: Re: Bolesne jadro
Od: "Renia" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

diagnozy na pewno nie postawie :) , bo Cie nie widze i za mało
informacji...., ale trzeba wiedzieć ,ze wiele moze byc przyczyn bólu jadra:
od skrętu do zapalenia itp.
Moja rada : jak najszybciej idż do lekarza rodzinnego

Renia

3. Data: 2004-08-27 08:11:37

Od: "Matti" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pacjent 19 letni skarzy sie od paru dni na bolesne pod dotykiem jedno z
> jader. Ostatnio przechodzil infekcje wirusowa.
>
> Co to moze byc , czy to cos groznego ?

Osobiście zalecałbym jak najszybsze skierowanie do urologa i wykonanie USG
jądra (USG takie podobno robią w Centrum Onkologii). Pacjent nie ma powodów do
niepokoju, gdyż nawet nowotwory jąder są prawie w 100% uleczalne.

Chora Tarczyca?
Dentysta niemieckojezyczny (Wroc.-Opole)
Wapń w moczu
diagnoza
dermatolog