Boli mnie pieta

1. Data: 2005-09-06 13:16:04

Temat: Boli mnie pieta
Od: Gregor <e...@n...post.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
od paru miesiecy gram w tenisa i ostatnio zaczal mi doskwierac bol w
piecie. Nie boli caly czas, tylko przy schylaniu sie na wyprostowanej
nodze (napieta lydka), w zasadzie nie boli tylko mocno piecze. To jakies
sciegno?

Pozdr
Gregor

2. Data: 2005-09-07 21:19:24

Temat: Re: Boli mnie pieta
Od: Gregor <e...@n...post.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gregor napisał:

> [...]
> piecie. Nie boli caly czas, tylko przy schylaniu sie na wyprostowanej
> nodze (napieta lydka), w zasadzie nie boli tylko mocno piecze. To jakies

No co z ta moja pieta? :)

3. Data: 2005-09-14 19:02:02

Od: "Joa" <j...@w...bezspamupl> szukaj wiadomości tego autora

a może to ostroga?
ja miewam podobne dolegliwosci-odwiedz chirurga, lub ortopede.

Picie płynów po znieczuleniu ogólnym?
Osłabienie + senność
diagnoza lekarza - borelioza
Sinistrogiria - co to za zwierzę ?