Re: Bordowe kafelki

From: "T0SIA" <t...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Bordowe kafelki
Date: Tue, 26 Oct 2004 09:17:15 +0200

Użytkownik "Lucasdm" <x...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
news:cljcol$o2v$1@news.onet.pl...
> Witam,
>
> poszukuje bordowych kafelek do kuchni 100x100mm. Jezeli ktos sie spotkal z
> takowymi, prosze o podanie producenta a moze nawet symbolu.

Bordowe plytki ma Ceramika Gres
Ceramika Gres - to seria aster bordo (szukaj w lazienkowych) ;-)
http://www.ceramika.pilch.pl
w Opocznie - za bordowa (na upartego ;-) moze uchodzic dacja wrzos
http://www.opocznosa.com.pl/?a=cat.group&id=103
Generalnie kolor bordowy to trudny temat, bo malo sie go sprzedaje
cos co lezalo chwile obok tego koloru to:
z czeskiej Rako:
http://www.rako.cz/c_sort.php?l=cz&v=141&sr=101&p=22
72
--