Bordowe kafelki

1. Data: 2004-10-25 17:28:05

Temat: Bordowe kafelki
Od: "Lucasdm" <x...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

poszukuje bordowych kafelek do kuchni 100x100mm. Jezeli ktos sie spotkal z
takowymi, prosze o podanie producenta a moze nawet symbolu.

Dzieki i pozdrawiam
Lucasdm

1. Data: 2004-10-26 07:17:15

Temat: Re: Bordowe kafelki
Od: "T0SIA" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lucasdm" <x...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> poszukuje bordowych kafelek do kuchni 100x100mm. Jezeli ktos sie spotkal z
> takowymi, prosze o podanie producenta a moze nawet symbolu.

Bordowe plytki ma Ceramika Gres
Ceramika Gres - to seria aster bordo (szukaj w lazienkowych) ;-)
http://www.ceramika.pilch.pl
w Opocznie - za bordowa (na upartego ;-) moze uchodzic dacja wrzos
http://www.opocznosa.com.pl/?a=cat.group&id=103
Generalnie kolor bordowy to trudny temat, bo malo sie go sprzedaje
cos co lezalo chwile obok tego koloru to:
z czeskiej Rako:
http://www.rako.cz/c_sort.php?l=cz&v=141&sr=101&p=22
72
--
Pozdrawiam - T0SIA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2004-10-26 11:56:25

Od: "giga" <g...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> poszukuje bordowych kafelek do kuchni 100x100mm. Jezeli ktos sie spotkal z
> takowymi, prosze o podanie producenta a moze nawet symbolu.

pol roku temu poszukiwalismy takich plytek i nie znalezlismy... koniec
koncow kupilismy i polozylismy wloskie podlogowe 20x20:

http://www.floorgres.it/collezioni.asp?id=100&pos=1&
tpos=9

kolor Cherry Red

Prezentuja sie naprawde niezle, no i nie byly zabojczo drogie (38,41/m2),
jak to te 10x10 maja w zwyczaju (przynajmniej te co widzialam, tanie nie
byly).

Miejsce zakupu: "Valdi" Sopot Kamienny Potok. We Wroclawiu nie ma oddzialu
chyba :(
http://www.valdi.com.pl/html/website.php?web=kontakt
.php

--
giga

1. Data: 2004-10-26 15:30:00

Od: "T0SIA" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T0SIA" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Bordowe plytki ma Ceramika Gres

no tak, nie doczytalam do konca :) i nie wzielam pod uwage tego, ze szukasz
kafelek o wymiarze 10x10 (kuchennych)..
wiec kolory bliskie to moze wisnia z polcoloritu?:)
http://www.cerkolor.com.pl/arlekinadaa.html
w kuchennych jeszcze wieksza bryndza niz w lazienkowych
a moze z rako 10x10 cos obok wisni kolor : 214059
http://www.rako.cz/index1.php?l=cz&s=2&v=146

obie pozycje do nabycia w sieci Cermag (pod zamowienie - termin ok 1-2
tygodni)
--
Pozdrawiam - T0SIA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2004-10-26 15:33:13

Od: "T0SIA" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.rako.cz/index1.php?l=cz&s=2&v=146

zbyt ogolny link podalam
oto wlasciwy:
http://www.rako.cz/c_sort.php?l=cz&v=146&sr=84
--
Pozdrawiam - T0SIA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2004-10-26 18:03:47

Od: "Lucasdm" <x...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zbyt ogolny link podalam
> oto wlasciwy:
> http://www.rako.cz/c_sort.php?l=cz&v=146&sr=84

Własnie dostalem op od zony.... to mialy byc kafelki "wrzosowe" a nie
bordowe.... dla mnie to nie ma roznicy, ale wiadomo, ze faceci to
daltonisci. Dzieki za zaangazowanie i ponawiam pytanie, tym razem wrzosowe.

Pozdrawiam
Lucasdm

1. Data: 2004-10-26 18:22:04

Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie pamiętam firmy, ale widziałam ostatnio na ekspozycji w Castoramie -
możesz sprawdzić.

Natalia

1. Data: 2004-10-27 09:19:02

Od: "T0SIA" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bordowe.... dla mnie to nie ma roznicy, ale wiadomo, ze faceci to
> daltonisci. Dzieki za zaangazowanie i ponawiam pytanie, tym razem

no to od nowa :)
moze cos w ten desen?:)

arlekinada wrzos z Cerkoloru - http://www.cerkolor.com.pl/arlekinadaa.html
a dalej to napradwe trudno znalezc.. :-/
--
Pozdrawiam - T0SIA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2004-10-27 09:44:18

Od: "bart" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> poszukuje bordowych kafelek do kuchni 100x100mm. Jezeli ktos sie spotkal z
> takowymi, prosze o podanie producenta a moze nawet symbolu.

Witam,

Robi takowe Marazzi. Paleta kolorow bardzo szeroka.

Pozdro,

mazy na kafelkach - help
"Pozyteczne" kwiaty w domu
Podział pokoju dla chłopczyka i dziewczynki...
robot kuchenny
kupno mieszkania - rynek wtórny