Borelioza

1. Data: 2004-08-01 18:59:13

Temat: Borelioza
Od: "Mrowka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest bardzo niebezpieczna?Czym sie leczy?

Magda

2. Data: 2004-08-01 19:03:11

Temat: Re: Borelioza
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Mrowka" <m...@b...pl> napisał(a)
wnews:cejej7$djp$1@news.onet.pl:

> Czy jest bardzo niebezpieczna?Czym sie leczy?

Moj dziadek ma...leczy sie kilka lat, ma przez to rumien wedrujacy.
Takze choroba powazna ;(

--
Pozdr. Hektor

3. Data: 2004-08-01 19:17:17

Od: "Mrowka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hektor" <m...@N...alternatywa.net> napisał w wiadomości

> Moj dziadek ma...leczy sie kilka lat, ma przez to rumien wedrujacy.
> Takze choroba powazna ;(

Dzisiaj dowiedzialam sie ze moje dziecko ma ta chorobe.Bardzo sie boje :(
Jutro mamy udac sie do przychodni przyszpitalnej.....

Pozdrawiam.Magda

4. Data: 2004-08-01 19:21:26

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Mrowka" <m...@b...pl> napisał(a)
wnews:cejfl3$afa$1@news.onet.pl:

> Dzisiaj dowiedzialam sie ze moje dziecko ma ta chorobe.Bardzo sie boje :(
> Jutro mamy udac sie do przychodni przyszpitalnej.....

Nie boj sie. Dziadek poszedl za pozno do lekarza. Dopiero jak mu ten rumien
sie pojawil.

--
Pozdr. Hektor

5. Data: 2004-08-01 19:43:40

Od: "Mrowka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie boj sie. Dziadek poszedl za pozno do lekarza. Dopiero jak mu ten
rumien
> sie pojawil.

U nas on jest juz szesc dni.Najpier pediatra kazala smarowac mascia ze
sterydem :/
Ale nie bylo popeawy wiec dzisiaj pojechalam na dyzur .

Magda

6. Data: 2004-08-01 20:57:01

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> U nas on jest juz szesc dni.Najpier pediatra kazala smarowac mascia ze
> sterydem :/
> Ale nie bylo popeawy wiec dzisiaj pojechalam na dyzur .

Leżałam w szpitalu z dziewczyną chorą na boreliozę, opowiadała mi, że co
jakiś czas zażywa antybiotyk.
Opowiadała o bólach głowy i karku oraz mięśni. Ona też późno miała
zdiagnozowaną boreliozę, poniekąd sama wpadła na to , że właśnie to jej
jest.

Życzę zdrowia Twojemu dzieciaczkowi.
Ula (ulast)
www.ulast.prv.pl

7. Data: 2004-08-01 21:17:54

Od: "Mrowka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ulast" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Życzę zdrowia Twojemu dzieciaczkowi.

Dziekuje.

Pozdrawiam.Magda

8. Data: 2004-08-02 06:27:27

Od: "Maras" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> rumien
> >
> U nas on jest juz szesc dni.Najpier pediatra kazala smarowac mascia ze
> sterydem :/

Ciekaw jestem jak to możliwe, że zazwyczaj poważne choroby nie wykrywa się
na czas, tylko dopiero w drugim, trzecim podejściu. IMO te najgroźniejsze
powinno się ponad wszelką wątpliwość wyeliminować na początku. Tak robi
pediatra mojego dziecka i do dzisiaj nie mogę się otrząsnąć z szoku, że TAK
MOŻNA. Badanie jednak trwa u niego min. 30 min + ew. skierowanie na dalsze
badania.
Maras
odpowiadając usuń .com z adresu.

9. Data: 2004-08-02 06:41:26

Od: MadziaMa <m...@b...pl_niespamuj> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 2 Aug 2004 08:27:27 +0200, "Maras" <m...@w...pl> wrote:

> [...]
>MOŻNA. Badanie jednak trwa u niego min. 30 min + ew. skierowanie na dalsze

Właśnie z tego powodu zmieniłam pediatrę. U jednego 5 min wizyta była
już nielada wyczynem a po odpowiedziach na moje pytania dlaczego
słyszałam często: "no tak jest" i wychodziłam wiedząc tyle samo co na
wejsciu. No cóż, że tak jest to sama wiem a jednak po wizycie oczekuje
czegos więcej nawet jeśli dla lekarza są to błache sprawy. Dla mnie
każda wydaje sie istotna.

magda

10. Data: 2004-08-02 09:16:48

Od: "Mrowka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maras" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
TAK
> MOŻNA. Badanie jednak trwa u niego min. 30 min + ew. skierowanie na dalsze
Nasza pediatre zawsze uwazalam za super lekarke,tym razem dala plame,ale
chyba jej sie nie dziwie bo dzisiaj bylam u dermatologa z dzieckiem i dwie
lekarki glowily sie co to takiego.Skonczylo sie na antybiotyku (na
barelioze)

POzdrawiam.Magda

Okulary, jednym pasuje innym nie (i-vo Uvex)
Ostrogi
Onanizm
nadżerka
Wysokie Alt i Ast - PILNE