Re: Borelka, Elisa, Romantyzm, Smierc i ja.

From: "John Shade" <p...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Borelka, Elisa, Romantyzm, Smierc i ja.
Date: 24 Sep 2007 10:47:16 +0200

> kuzwa, juz 15 raz odpowiadam na to samo pytanie
>
> 1. elise i pcr wyrzuc do kosza
> 2. zrob WB IgM i IgG, to 200 zl jest
> 3. w 99% przypadkow pozytywny WB oznacza, ze organizm zwalczyl biorelioze, a
> jak wyjdzie pozytywny w klasie IgM - zrob 3 miechy antybiotykoterapii, tak
> na wszelki wypadek, gdybys znalazl sie w tym ulamku procenta nieodpornych
> na infekcje

Ale powiedz bo nie pamietam - czy jest jakis termin waznosci robienia
western blota ? - jakbym go teraz zrobil to by bylo prawie dwa
miesiace po ugryzieniu. Moze zrobie tego westernblota (bo stale sie
przejmuję dzis np zauwazylem u siebie autentyczny dziwny efekt
w oku tj na moment w lewym oku _na_dole_ _na_srodku_ rozmyl, rozmglawil
mi sie obraz - jak przez brudną szybę w samochodzie - po chwili
przygladania sie swiatu przez to rozmazane na dole oko wszystko
wrocilo do normy. Czy ma sens myslisz np nie zrobienie western
blota i branie np teraz antybiotyku przez miesiąć? Chyba jednak go
zrobię (wie ktos gdzie mozna zrobic w Poznaniu?) ale jeszcze pojde
do jednego innego lekarza od borelki i zobaczę co on powie.

:( Smutny jestem bo z grubsza ok ale cos mi w kolko cierpnie
(czesci nog tam nad kostakmi mam w pracy stale scierpniete - jakby
mocno ucisniete - a lekkie scierpniecie zesztywnienie malych palcow
i kciuków u rąk- mowiac z grubsza mam caly czas :( Niekoniecznie
to jednak musi byc od borelki

JS