Re: Borelka, Elisa, Romantyzm, Smierc i ja.

From: "jfs" <p...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Borelka, Elisa, Romantyzm, Smierc i ja.
Date: 24 Sep 2007 19:58:44 +0200

> [...]
> dopoki bakterie nie schowaja sie w np ukladzie nerwowym albo nie zdechna
> wszystkie) + jeszcze pare tygodni, IgG wyjdzie pozytywny nawet po paru
> latach. Robisz go w kazdej jednej przychodni, ale upewnij sie ze trafi do
> badania rowniotko zaraz po oddaniu materialu. Ogolnie IgM to _pewny_ wynik
> aktualnie trwajacej boreliozy. IgG nie wnosi w zasadzie nic - oprocz tego,
> ze jesli bedziesz mial negatywny, to znaczy ze w ogole nie miales
> boreliozy.

> nie, to jest typowy objaw nerwicy lękowej :D Wkrecasz sobie i tyle.

Kłucia w ciele to moze sobie i wkręcam ale cierpniecia palców dloni i
cierpniecia nóg to na 100% nie sa wkręcone - realne i nie dalbyich sie
raczej typowo psychicznie sobie wkręcić - tylko ze nie wiem czy to
od borelki. Szkoda mi następnych dwóch stów i nie wiem czy tego
westernblota zrobie ale moze zrobie :(( (tak jakby dla symetrii
aby mieć komplet badań) :( Kijowo.