Re: Borówka amerykanska

From: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Borówka amerykanska
Date: Mon, 4 Jun 2001 11:38:37 +0200

Użytkownik "Tomasz Łukowski " <t...@i...pl> napisał w wiadomości
news:00cd01c0ecd1$462f5140$4a01a8c0@gk.incochg.pl...
> A ja chcialbym spytac czym sie roznia odmiany jagody kamczackiej. Podobno
> lepiej owocuja jesli uprawia sie blisko siebie osobniki roznych odmian. Ja
> zakupilem na wiosne 2 egzemplarze. Sprzedawca zapewnial ze nie sa tej
samej
> odmiany ale ja zadnych roznic nie dostrzegam (narazie nie owocuja wiec
> porownuje tylko kolor i ksztalt roslin i lisci). Jak poznac czy mam rozne
> odmiany a jesli mam jedna to ktora?

Jak poznać, którą masz odmianę, to nie wiem, bo nie znam nazw tego, co
uprawiam:) Natomiast widzę wyraźnie, że krzaczki są jedne bardziej
rozłożyste, o gałązkach ścielących się, poziomych, a inne mają gałązki
wystrzelające pionowo w górę. Do tego pędy intensywnie czerwono zabarwione.
Te "pionowe" już dojrzewają, a "poziomym" jeszcze trochę brakuje.

Pozdrawiam, Basia.