Borowka wysoka - czerwone liscie

1. Data: 2005-05-13 14:01:29

Temat: Borowka wysoka - czerwone liscie
Od: "Andre NH" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Po dwoch tygodniach od posadzenia borowki amerykanskiej pojawil mi sie
na lisciach kolor czerwony. Czy jest to normalne zachowanie na wskutek
przyjecia sie rosliny do nowego podloza, czy tez powinienem podlac rosline
odpowiednim zakwaszajacym nawozem?

Czekam na porade.

--

Andrzej Turek (Andre NH)
a...@p...onet.pl

2. Data: 2005-05-14 11:06:36

Temat: Re: Borowka wysoka - czerwone liscie
Od: ".: Bary :." <siedem(nawet sie nie waz !)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez chetnie sie dowiem, mam to samo ;)

3. Data: 2005-05-14 14:12:39

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tez chetnie sie dowiem, mam to samo ;)
>
> Może być reakcja na zbyt silne światło, na zbyt niskie temperatury.

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2005-05-14 20:46:33

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:024b.00000b40.42860756@newsgate.onet.pl...

> Pozdrawiam, Basia.

mnie też na to wygląda bo moje zachowują się dokładnie tak samo.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

5. Data: 2005-05-15 15:24:30

Od: "Andre NH" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Predzej to drugie ( o ktorym podobnie slyszalem ) tym bardziej, ze
ostnimi dniami temperatura byla znaczaco niska.

--

Andrzej Turek (Andre NH)
a...@p...onet.pl

6. Data: 2005-05-17 10:30:41

Od: ".: Bary :." <siedem(nawet sie nie waz !)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze odpowiecie mi na pytanie,
czy zaraz po posadzeniu (krzew ok. 2 lata)
nalezy borowke nawozic?

Z gory dzieki za odpowiedz

7. Data: 2005-05-17 11:12:48

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d6ch1u$6cp$1@news.onet.pl .: Bary :. <siedem(nawet sie
nie waz !)@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Moze odpowiecie mi na pytanie,
> czy zaraz po posadzeniu (krzew ok. 2 lata)
> nalezy borowke nawozic?

Hejka. Zdecydowanie nie. Należy poczekac aż roślina odtworzy oberwane
włośniki.

> Z gory dzieki za odpowiedz

A ja z góry dziekuję za cięcie postów i odpowiadanie pod spodem. ;-)
Pozdrawiam deficytowo Ja...cki

8. Data: 2005-05-17 12:35:20

Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

&gt; nie waz !)@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Hejka. Zdecydowanie nie. Należy poczekac aż roślina odtworzy oberwane
> włośniki.

A nie jest tak, że zaleca się nawiezienie stanowiska przed sadzeniem?
pozdr. Jerzy

9. Data: 2005-05-17 12:49:54

Od: ".: Bary :." <siedem(nawet sie nie waz !)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> włośniki.

> A ja z góry dziekuję za cięcie postów i odpowiadanie pod spodem. ;-)

No problem.

Pozdrofka i dzieki

10. Data: 2005-05-17 12:51:29

Od: ".: Bary :." <siedem(nawet sie nie waz !)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:d6coe8$o47$1@inews.gazeta.pl...

> A nie jest tak, że zaleca się nawiezienie stanowiska przed sadzeniem?
> pozdr. Jerzy

> http://www.gazeta.pl/usenet/

Ale stanowisko zostalo przygotowane, kwasna ziemia, kora sosnowa i te inne
sprawy...

abies koreana "Golden Spreade"
czy zmarzł żywotnikowiec japoński?
Niebieskie byliny