Boska Ikselka

191. Data: 2008-09-08 20:39:47

Temat: Re: Boska Ikselka
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Sorry za taki wtręcik, ale skąd Ci się wzięło to "żyganie"? Pytam, bo
> niedawno się też z tym spotkałam u jednego bardzo wykształconego
> człowieka, po którym normalnie nie spodziewałabym się błędów
> ortograficznych. Coś musi być na rzeczy... Jakaś dawna ortografia? Serio
> pytam.

ale naprawdę nikt nie zauważył końcówki?!

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

192. Data: 2008-09-08 20:40:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Sep 2008 20:33:41 +0000 (UTC), Relpp napisał(a):

> <cytat>

> Na szczęście są też inni, znający swoją wartość jednocześnie
> ograniczenia w innych dziedzinach. Nie muszący sobie wmawiać że są
> zajebiści we wszystkim żeby dobrze się czuć z sobą samym.
> --
> Relpp
> </cytat>
>
> Powodzenia przy szukaniu.

No właśnie też to znalazłam, miałam wklejac. To adamoxx napisał.

Było też coś gdzieś o tuych mieszkańcach wsi i miasta, ale nie dam rady w
tym galimatiasie odszukać.
--

"Ludzki mózg jest zbyt skomplikowany, aby dał się poznać
samemu sobie... A gdyby taki nie był, byłby po prostu zbyt głupi, aby

193. Data: 2008-09-08 20:42:23

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08.09.2008 tren R <t...@p...pl> napisał/a:

> lubisz obwieszczać światu swoje mroczne zamiary?
>:)

Tren, no przecież wiesz że to taki mały szantaż. ;)
--
Relpp

194. Data: 2008-09-08 20:44:18

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Relpp pisze:

> Tren, no przecież wiesz że to taki mały szantaż. ;)

o cholera, a jak wygląda duży?
:)

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

195. Data: 2008-09-08 20:50:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Sep 2008 19:22:17 +0000 (UTC), Relpp napisał(a):

> Nie dojdźmy tylko do tego że wszyscy się wywodzimy od mieszkańców
> jaskiń. ;)

Statystycznie co 8 (chyba, lub coś koło tego) mieszkaniec Ziemi jest
potomkiem Dżingis Chana - to mi się bardziej podoba, choć to
prawdopodobieństwo dla danego osobnika jest mniejsze 8-krotnie niż to, że
wywodzi się od jaskiniowców :-P

196. Data: 2008-09-08 20:53:33

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

> o cholera, a jak wygląda duży?
>:)

No chyba nie sądzisz że zagrożenie nieprzeczytaniem przeze mnie czyichś
postów na psp to coś wielkiego. Tym bardziej że z punktu widzenia
stałych pisaczy to ja tu jestem chwilkę.

Mimo wszystko tego typu szantaż uważam za jak najbardziej na miejscu. ;)
--
Relpp

197. Data: 2008-09-08 20:54:10

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> włąciwie dziewczyną (miałam 22 lata) po urodzeniu dziecka niemożność
> (zresztą nawet nikt nie pytał) niewyrażenia zgody na publiczne (tzn przed
> tłumem lekarzy-stażystów) ginekologiczne badanie przez lekarza, a mnie
> nawet do głowy nie przyszło, aby powiedzieć wszystkim "won, bo teraz będę
> badana" - wiesz, to że mi do głowy nawet nie przyszło, to było upodlenie,
> bo nawet nie wpadłam na to, że przecież jestem jestem wolna i mam swoją
> intymność... dziś niemal płaczę, kiedy o tym myślę, że gdyby to miało
> spotakć moje córki, z których jedna ma 26, a druga 19 lat.

Tą 19-letnią chętnie bym poznał :D

--

//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

198. Data: 2008-09-08 20:54:14

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Relpp pisze:

> Nawet wczoraj wieczorem zacząłem szukać, ale już za późno było. Jeszcze
> do tego wrócę. Chyba że masz gdzieś pod ręką coś obszerniejszego na ten
> temat?

miałem opis w "psychologii i życiu" zimbardo, ale wsiąkło gdzieś w
znajomych chyba, wrrr.

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

199. Data: 2008-09-08 20:54:50

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> Ot i właśnie.
> Bawimy się tu w gry (patrz: Eric Berne)

głównie chyba wojenne :)

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

200. Data: 2008-09-08 20:58:28

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> No właśnie też to znalazłam, miałam wklejac. To adamoxx napisał.
>
> Było też coś gdzieś o tuych mieszkańcach wsi i miasta, ale nie dam rady w

Ależ to nietrudne klikasz groups.google.pl wpisujesz "nienawidzę relpp"
ewentualnie "nienawiść relpp" na wszelki wypadek jakbym powiedział że
czuję nienawiść i masz wyniki... Ale fakt, ciężko znaleźć słowa, które
nie zostały napisane. Ale glob mówi że łatwo sprawdzić, niech znajdzie.
--
Relpp

paradygmat i projekcje
wolność umysłu
Do XL
OGLOSZENIE
już wkrótce będziemy pluć na leo beenahakkera