Bożodrzew

1. Data: 2002-08-20 18:28:37

Temat: Bożodrzew
Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie
W zeszłym roku kupiłam Bożodrzew; ma już około 2 m wysokości i rośnie jak
palma,tzn nie ma bocznych gałęzi. Czy to taka jego uroda? W takim tempie to
chyba dosięgnie do chmur.

E.Ł

2. Data: 2002-08-20 19:34:16

Temat: Re: Bożodrzew
Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> palma,tzn nie ma bocznych gałęzi. Czy to taka jego uroda? W takim tempie to

Bożodrzew nie rozgałęzia się zbyt chętnie - u mnie rozgałęzia się po tym jak
przemarza mu wierzchołek zimą. Jezeli zależy Ci na tym by miał więcej gałązek
bocznych to po prostu przycinaj wierzchołki - ma to dodatkową zalete bo liście
na jednorocznych galęziach są najdłuższe - u mnie ok. 1 m dł.

pozdrawiam
Jack

3. Data: 2002-08-22 17:12:17

Od: "Michał Łąpies" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale Uwaga moga pojawić sie odrosty korzeniowe, szczegilnie na stanowiskach o
" mocniejszej" glebie.
Pozdrawiam Michał
Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
liście
> na jednorocznych galęziach są najdłuższe - u mnie ok. 1 m dł.

Mechanizm rozruchowy do kosiarki
Gdzie w okolicach Poznania tanio kore do ogródka??
Pędy epipremium
skalnik i gruz
skalnik i gruz