Bożole nuwo !!!

1. Data: 2004-11-17 22:58:12

Temat: Bożole nuwo !!!
Od: "M.W." <t...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-11-17 23:26:18

Temat: Re: Bożole nuwo !!!
Od: "Alko" <w...@s...na-ryj.org> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-11-18 05:41:48

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-11-18 07:47:40

Od: "oza" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

news:wlalos-226643.06414818112004@newsfeed.onet.pl..
.
> In article <cngldh$dbc$1@news.onet.pl>,
> "M.W." <t...@p...nospam.onet.pl> wrote:
>
> > Pił juz ktoś??
> >
> > Które kupić???
>
> Najtańsze.
>
> Władysław

Zadne. Kup kadarkę. albo - równoznazcne - "syrop" marki wino z którejś z
nieistniejących polskich winnic.
nie bądź snopem...
Ch.

1. Data: 2004-11-18 08:11:23

Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M.W." <t...@p...nospam.onet.pl> napisał w wiadomości
> Pił juz ktoś??
>
> Które kupić???
>
> Marek

Pewnie ja się nie znam, choć nieco wina już się w życiu wypiło, ale ten
sikacz to gębe mi wykręca. Sprzedaje się chyba tylko z powodu wielkiego halo
robionego wokół (czyli hurraa reklamie)
Pozdrówka - Agnieszka

1. Data: 2004-11-18 09:04:17

Od: "M.W." <t...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> >
> Pewnie ja się nie znam, choć nieco wina już się w życiu wypiło, ale ten
> sikacz to gębe mi wykręca. Sprzedaje się chyba tylko z powodu wielkiego

halo jak halo...
ale w taka paskudna pogode cłek łasy na odrobinke swietowania
choćby z takiego powodu...

Marek

1. Data: 2004-11-18 11:49:28

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik batory napisał:

> Pewnie ja się nie znam, choć nieco wina już się w życiu wypiło, ale ten
> sikacz to gębe mi wykręca. Sprzedaje się chyba tylko z powodu wielkiego halo
> robionego wokół (czyli hurraa reklamie)

Sikacz-nie-sikacz, ale kiedy po ciężkim listopadowym dniu, kiedy to
wiatr drzewami szarpie, a do okien podchodza upiory i harpie... więc
kiedy po takim dniu siądzisz z kims przyjaznym i miłym w zacisznym
ciepłym kącie, to i sikacz staje się ambrozją, a pohańskiej tradycji
zadosć ;)
--
pa, BasiaBjk

1. Data: 2004-11-18 11:54:14

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik M.W. <t...@p...nospam.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cnhots$4m8$...@n...onet.pl...

> halo jak halo...
> ale w taka paskudna pogode cłek łasy na odrobinke swietowania
> choćby z takiego powodu...
>
> Marek

....probowalam dwoch...jedno absolutnie tragiczne...drugie....juz lepiej
cala zabawa polega na tym ze przyniesione mi je w kieliszkach identycznie
wygladajacych ;)

za grosz nie mialam czasu zauwazyc butelek...
wiela nie pomogalm...ale solidaryzuje sie z Toba ze no czasem mozna! :)))

pod to bozole...pasztety jagniecie, zeberka anyzkowe...byly i to chyba
najlepsze z tej calej degustacji :)

ludzie gadaja ze truskawka i porzeczka smakuje....no mooze :))

pozdrawiam...jesli sprawdze "ktore" pilam to opowiem dokladniej
agataw

1. Data: 2004-11-18 14:15:00

Od: "tmk" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M.W." <t...@p...nospam.onet.pl> napisał w wiadomości
> Pił juz ktoś??
>
> Które kupić???
>
> Marek

np w Carrefour Kakow Zakopianka jest już od g 8.oo
Jeśli oczywiście lubisz... Bo IMHO .....
TMK

1. Data: 2004-11-18 14:27:55

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@q...pl>
> [...]
> kiedy po takim dniu siądzisz z kims przyjaznym i miłym w zacisznym
> ciepłym kącie, to i sikacz staje się ambrozją, a pohańskiej tradycji

Mówisz prawie jak w reklamie :-)
cyt.
"Beaujolais Nouveau sprawia, że prawie zapominamy o szarudze
listopadowej. Pije się je aż do kwietnia. Aby przedłużyć tę przyjemność
spróbujcie Beaujolais i Beaujolais Villages o aromatach owocowych lub
innych win z tego regionu (Crus du Beaujolais) - rasowych i o subtelnych
aromatach. Wszystkie Beaujolais wywodzą się ze szczepu Gamay."
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

garnek żeliwny creuset - czy warto
Bazylia świeża - jak utrzymywać
Nalewki
co na Andrzejki?
Jak naostrzyc tarcze krajalnicy do chleba