Brak akceptacji siebie, co robic dalej?

11. Data: 2006-03-26 19:08:58

Temat: Re: Brak akceptacji siebie, co robic dalej?
Od: Marek Browarek <bbiner[at]wp.pl@NO.SPAM> szukaj wiadomości tego autora

> Raczej bzdurna teoria biorąc pod uwagę, że jeśli można leczyć
> homoseksualizm to wydaje się logiczne, że da się równie dobrze leczyć
> heteroseksualizm. No i ja w to nie wątpię, że można zmienić
> orientację, ale nie postrzegam orientacji jako zaburzenia.

A ja twierdze ze orientacja seksualna ktora nie prowadzi do rozmnazania
gatunku jest zaburzeniem. Oczywiscie tylko i wylacznie z biologicznego
punktu widzenia. A co do pierwszego zdania to nie slyszalem o
heteroseksualnych osobach ktore chcialyby sie leczyc, pewnie dlatego ze
heteroseksualizm nie jest postrzegany jako zaburzenie.

12. Data: 2006-03-26 19:11:49

Od: JJ <U...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Amnesiak napisał(a):

> Czy sądzisz, że farmakologiczne ograniczenie popędu doprowadzi Cię do
> stabilności emocjonalnej? Na Twoim miejscu rozważyłbym jednak
> psychoterapię, bo wygląda to mi jakoś tak mało_ciekawie. Ile masz lat?

Trudno powiedziec. W tej chwili jestem na tyle zdesperowany, ze bylbym
sklonny dopuscic sie takich destrukcyjnych wrecz praktyk na sobie samym.
W przyszlosci przynajmniej nie zarzucalbym sobie, ze nie probowalem.
Malo w tej chwili wiem na temat takich srodkow, dlatego zwrocilem sie z
tym pytaniem tutaj. Orientacja nie jest jedynym moim problemem z ktorym
niespecjalnie sobie radze; wszystko czego chce, to oszczedzic sobie
rozczarowan w przyszlosci, bo wiem juz, jaki to ma na mnie negatywny wplyw.
Mam 20 lat.

13. Data: 2006-03-26 19:24:36

Od: BrokenglaSS <m...@p...przed.wyslaniem> szukaj wiadomości tego autora

JJ @ 26.03.2006, 20:59:

> Ze jak?

Nie słuchaj go, nawet czytnika news nie umie skonfigurować...

> Owszem - nie akceptuje siebie jako homoseksualisty, ale co do swojego
> ciala to nie mam najmniejszych zastrzezen.

Zaraz, zaraz, a te kompleksy na tle wyglądu?

--
author:after {
redirect-to: url(http://warum.jogger.pl);

14. Data: 2006-03-26 19:26:28

Od: Amnesiak <a...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia JJ napisał(a) w wiadomości
<news:e06p4p$6r9$1@nemesis.news.tpi.pl> takie słowa:

> Trudno powiedziec. W tej chwili jestem na tyle zdesperowany, ze bylbym
> sklonny dopuscic sie takich destrukcyjnych wrecz praktyk na sobie samym.
> W przyszlosci przynajmniej nie zarzucalbym sobie, ze nie probowalem.

Albo krzywdę sobie zrobisz i w przyszłości będziesz sobie zarzucał, że
głupio postąpiłeś.

> [...]
> niespecjalnie sobie radze; wszystko czego chce, to oszczedzic sobie
> rozczarowan w przyszlosci, bo wiem juz, jaki to ma na mnie negatywny wplyw.

Jeśli Cię stać na dobrego psychoterapeutę, to pomyśl o nim bardzo poważnie.

Amnesiak

15. Data: 2006-03-26 19:47:31

Od: Systemy Dostępowe <w...@s...dostepowe.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BrokenglaSS"
<m...@p...przed.wyslaniem>

> Ze jak?

Nie słuchaj go, nawet czytnika news nie umie skonfigurować...
Jestem autorem czytnika niusów, serwera niusów, właścicielem serwisu
http://niusy.pl/ i potrzebuję twojej pomocy w konfiguracji czytnika :)

16. Data: 2006-03-26 19:52:06

Od: JJ <U...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

BrokenglaSS napisał(a):

> Zaraz, zaraz, a te kompleksy na tle wyglądu?

To kiedys, jeszcze w czasach podstawowki. Stres odreagowywalem
jedzeniem, to i szykanowany pozniej bylem z wiadomych powodow.

JJ

17. Data: 2006-03-26 19:53:03

Od: vonBraun <interfere@o~wywal~2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Systemy Dostępowe wrote
ws.tpi.pl

> Użytkownik "BrokenglaSS"
> <m...@p...przed.wyslaniem
> <mailto:m...@p...przed.wysl
aniem>>

> [...]
>

> Nie słuchaj go, nawet czytnika news nie umie skonfigurować...
>
> Jestem autorem czytnika niusów, serwera niusów, właścicielem serwisu

Jednak te twoje posty to prawdziwy koszmar
masz PLONKA ;-)

pozdrawiam
vonBraun

18. Data: 2006-03-26 20:29:19

Od: Systemy Dostępowe <w...@s...dostepowe.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Browarek" <bbiner[at]wp.pl@NO.SPAM>

> [...]

rozmnazania
gatunku jest zaburzeniem. Oczywiscie tylko i wylacznie z
To może natura powinna coś z tym zrobić. No nie wiem ... może by tych
homoseksualistów na pożarcie lwom dawać :) Może tuż przed atakiem
zmienią orientację .... ROTFL
A co do pierwszego zdania to nie slyszalem o
heteroseksualnych osobach ktore chcialyby sie leczyc, pewnie dlatego
ze
heteroseksualizm nie jest postrzegany jako zaburzenie.
To mówię, że jeśli jedna orientacja jest zaburzeniem to może druga też
jest bo czym szczególnym różni się homoseksualizm od heteroseksualizmu
poza przesłaniem biologicznym ?

19. Data: 2006-03-26 20:40:05

Od: Systemy Dostępowe <w...@s...dostepowe.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" <interfere@o~wywal~2.pl>

> [...]
> http://niusy.pl/ i potrzebuję twojej pomocy w konfiguracji
czytnika :)

Jednak te twoje posty to prawdziwy koszmar
Powiem więcej, ja jestem Plonk :)

Naprawdę nie rozumiem co Was tak razi. Przecież te artykuły HTML nie
wyglądają gorzej od artykułów pisanych zwykłym tekstem tylko lepiej.
Naprawdę nie mam żalu do tej pomijalnie małej grupy użytkowników
czytników niepokazujących HTML. Dziwię się tylko, że tak afiszują się
z tym. Przecież to czytelnicy żerują na piszących a nie odwrotnie by
rozsądne było stawianie przez nich jakichkolwiek żądań. To żenujące
jest dla piszących a zupełnie nieuzasadnione.

20. Data: 2006-03-26 20:50:19

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozsądne było stawianie przez nich jakichkolwiek żądań. To żenujące jest
> dla piszących a zupełnie nieuzasadnione.

1) Beznadziejnie wyglada Twoje cytowanie.
2) Literki mam mniejsze, przez co gorzej sie mi czyta.
3) Zamiast ladnej szarosci przyjemnej dla moich oczu, tluczesz biel w
tle swoich postow, co na moim kontrastowym monitorze meczy moj wzrok.

--
Pozdrawiam Mateusz

co ja robię źle ?
co ja robię źle ?