Brak akceptacji siebie, co robic dalej?

21. Data: 2006-03-26 21:00:26

Temat: Re: Brak akceptacji siebie, co robic dalej?
Od: BrokenglaSS <m...@p...przed.wyslaniem> szukaj wiadomości tego autora

Karol Y @ 26.03.2006, 22:50:

Chcesz zmieniać ponad 20-letnie zasady Netykiety tylko dlatego, że nie
możesz się do nich dostosować?

W prezencie, do przeczytania ze zrozumieniem:
http://evil.pl/pip/OE.html
http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

--
author:after {
redirect-to: url(http://warum.jogger.pl);

22. Data: 2006-03-26 21:10:54

Od: Marek Browarek <bbiner[at]wp.pl@NO.SPAM> szukaj wiadomości tego autora

> To może natura powinna coś z tym zrobić. No nie wiem ... może by tych
> homoseksualistów na pożarcie lwom dawać :) Może tuż przed atakiem
> zmienią orientację .... ROTFL

Kiepski z ciebie interpretator. Wyczytales gdzies miedzy wierszami ze mam
jakis negatywny stosunek do homoseksualistow? Ta ironia pelni tu chyba
jakies funkcje obronne.

> To mówię, że jeśli jedna orientacja jest zaburzeniem to może druga też
> jest bo czym szczególnym różni się homoseksualizm od heteroseksualizmu
> poza przesłaniem biologicznym ?

Jedno i drugie jest orientacją seksualną, w obu wystepuje poped. Pod tym
wzgledem sie nie roznią. Zaznaczylem ze chodzi mi o przeslania biologiczne.
Wyobraz sobie odwróconą sytuacje w ktorej ilosc homoseksualistow na Ziemi
zamienia sie z liczba heteroseksualistow. Doszlo by do zaglady gatunku i
dlatego sporadyczne przypadki orientacji homoseksualnej w porownaniu z
heteroseksualna są zaburzeniem.

23. Data: 2006-03-26 21:20:49

Od: BrokenglaSS <m...@p...przed.wyslaniem> szukaj wiadomości tego autora

JJ @ 26.03.2006, 21:11:

> Trudno powiedziec. W tej chwili jestem na tyle zdesperowany, ze bylbym
> sklonny dopuscic sie takich destrukcyjnych wrecz praktyk na sobie samym.

Więc jako akt desperacji potraktuj wizytę u psychologa.

24. Data: 2006-03-26 21:46:00

Od: JJ <U...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze jedno: moze ktos z Was jest w stanie zaproponowac jakas ksiazke
poswiecona interesujacym mnie zagadnieniom? Jakos niespecjalnie ufam
tresciom zawartym w internecie..

JJ

25. Data: 2006-03-26 21:47:16

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

JJ<U...@t...pl>

> Jeszcze jedno: moze ktos z Was jest w stanie zaproponowac jakas
> ksiazke poswiecona interesujacym mnie zagadnieniom? Jakos
> niespecjalnie ufam tresciom zawartym w internecie..

Zaraz, tylko pogooglam.

Paff

26. Data: 2006-03-26 22:14:23

Od: "aga" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz powazne problemy z ktorymi sam sobie nie dasz rady. Podstawowy
problem, ze ty nie akceptujesz takiego stanu, a wiec samego siebie.
To zbyt powazna sprawa, abys szukal porady przez internet. Sa srodki
farmakologiczne, zalecane dla przestepcow na tle seksualnym, ale one
maja za zadanie tzw.farmakologiczna kastracje.
Powinienes sie udac do dobrego lekarza seksuologa. On cie
ukierunkuje.Nie musisz z tego robic dramatu, bo to taki sam klopot jak
kazdy inny wymagajacy konsultacji lekarskiej. Moze sie okazac, ze nie
masz wyksztalconej orientacji seksualnej i to co przezywasz jest tylko
twoim przypuszczeniem.Doswiadczony lekarz Tobie pomoze w wyjasnieniu
przyczyn. Moga one byc jedynie na podlozu psychicznych urazow, ktore da
sie wyleczyc. Prawdziwy homoseksualizm to ksztaltuje sie juz w lonie
matki na etapie chromosomow.
Zycze ci powodzenia i sily charakteru.
Co do wspolzycia, to wiele osob z wyksztalcona orientacja, tez ma wiele
zaburzen.Np. impotencja, przedwczesny wytrysk, oziemblosc,choroby
weneryczne i inne zakazne.Homoseksualizm to maly pikus w porownaniu
n.p.z HIV.Pamietaj wszystko co ludzkie nie jest nam obce.
A o powaznych osobistych sprawach rozmawiaj z madrymi kompetentnymi
osobami i nie rob sobie szumu w uszach.Powodzenia i uszy do gory.

27. Data: 2006-03-26 22:15:42

Od: Systemy Dostępowe <w...@s...dostepowe.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Browarek" <bbiner[at]wp.pl@NO.SPAM>

> [...]

ze mam
jakis negatywny stosunek do homoseksualistow?
A ja tego wcale nie twierdzę. Pomyśl ... skoro mowa o naturze to chyba
ona powinna sobie poradzić. Czemu jej pomagać ???
Ta ironia pelni tu chyba
jakies funkcje obronne.
Jakie ? Czy Ty myślisz ... ?? :)
> [...]

gatunku i
dlatego sporadyczne przypadki orientacji homoseksualnej w porownaniu
Dobrze, czy w takim razie stosowanie antykoncepcji jest zaburzeniem
???

28. Data: 2006-03-26 23:20:06

Od: Systemy Dostępowe <w...@s...dostepowe.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl>
>1) Beznadziejnie wyglada Twoje cytowanie.
>2) Literki mam mniejsze, przez co gorzej sie mi czyta.
>3) Zamiast ladnej szarosci przyjemnej dla moich oczu, tluczesz biel w
>tle swoich postow, co na moim kontrastowym monitorze meczy moj
wzrok.
Marudzisz

29. Data: 2006-03-26 23:42:50

Od: Systemy Dostępowe <w...@s...dostepowe.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "BrokenglaSS" <m...@p...przed.wyslaniem>
>Chcesz zmieniać ponad 20-letnie zasady Netykiety tylko dlatego, że nie
>możesz się do nich dostosować?
Ohoho. Dlatego, że 20 lat temu ktoś nie umiał dostosować się to ja
dzisiaj mam snobować się na netykietę ???
>W prezencie, do przeczytania ze zrozumieniem:
>http://evil.pl/pip/OE.html
>http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm
Preferuję jednak
http://niusy.pl/oe/html.html
http://niusy.pl/oe/cytowanie.html

30. Data: 2006-03-26 23:54:40

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 3) Zamiast ladnej szarosci przyjemnej dla moich oczu, tluczesz biel w
> tle swoich postow, co na moim kontrastowym monitorze meczy moj wzrok.

Hej! Z tymi kolorkami i pogrubianymi linkami to juz zupelnie co innego
:) Jakbys zrobil jeszcze cos z cytowaniem to moze nawet sam zaczne w
html-u slac ;D

--
Pozdrawiam Mateusz Bogusz

co ja robię źle ?