Brak akceptacji siebie, co robic dalej?

31. Data: 2006-03-26 23:56:24

Temat: Re: Brak akceptacji siebie, co robic dalej?
Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

-------- Original Message --------

> Hej! Z tymi kolorkami i pogrubianymi linkami to juz zupelnie co innego
> :) Jakbys zrobil jeszcze cos z cytowaniem to moze nawet sam zaczne w
> html-u slac ;D

Aha i czcioneczke ustaw na nieproporcjonalna, to bedzie mozna tez
ascii-arty dawac :)

--
Pozdrawiam Mateusz Bogusz

32. Data: 2006-03-27 05:40:45

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JJ" <U...@t...pl> napisał w wiadomości

> Teoretycznie moge, tyle ze moja stabilnosc emocjonalna w tej chwili mozna
> przyrownac do stabilnosci systemu operacyjnego Windows 98. Kto uzywa(l),
> ten wie.

Wygląda na to, że jesteś znakomitym potwierdzeniem mojej hipotezy na temat
przyczyn i mechanizmow homoseksualizmu. Chodzi o zaburzenia emocjonalne
w relacjach dziecka z rodzicami.

LeoTar

33. Data: 2006-03-27 05:42:53

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BrokenglaSS" <m...@p...przed.wyslaniem>
napisał w wiadomości news:har0pqiawxyh$.dlg@summum.bonum...

> Więc jako akt desperacji potraktuj wizytę u psychologa.

Nie pomoże bo nie wie jaka jest PRZYCZYNA tego zaburzenia.

LeoTar

34. Data: 2006-03-27 05:50:25

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@l...po> napisał w wiadomości

> [...]
> [...]

> A nie możesz zacząć od poświęcenia się 'jakiejś wybranej dziedzinie'?

Można się samemu od tego uwolnić jeżeli uzmysłowić sobie mechanizm w jaki
doszło do zachowań seksualnych, czego są SKUTKIEM. I wystarczy
zaakceptować tę PRZYCZYNĘ wówczas człowiek o własnych siłach, bez
pomocy psychologa wygrzebie się z tego stanu.

LeoTar

35. Data: 2006-03-27 05:56:58

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Browarek" <bbiner[at]wp.pl@NO.SPAM> napisał w wiadomości

> Watpie aby mozna bylo zachamowac podstawowy mechanizm podtrzymania gatunku
> bez szkodliwych skutków ubocznych dla organizmu. Poza tym watpie zebys
> przetrwal bez popedu seksualnego. Podobno nie mozna oszukac natury, a
> skoro
> zawsze dazy ona do heteroseksualnosci bo tylko w ten sposob zycie na Ziemi
> moze przetrwac to uważam, że nie powinienes iść w kierunku abstynencji
> seksualnej a raczej leczenia homoseksualizmu.

Zeby skutecznie leczyć trzeba wiedzieć jaka jest PRZYCZYNA dolegliwości.
Współczesna psychologia ani też psychiatria nie znają tej przyczyny.

> Moim zdaniem, homoseksualizm jest pewnym zaburzeniem funkcji mozgu które
> można leczyć. Jestem przekonany, że kiedys znajdzie sie lekarstwo i Ci
> którzy beda sie czuli z tym zle, jak ty, uzyskaja pomoc.

Świadomość mechanizmu powstawania homoseksualizmu pozwala się od niego
uwolnić. Wystarczy zaakceptować i przepracować emocje wyniesione z domu
rodzinnego zaburzone wskutek błędnego wychowania, a właściwie braku
wychowania seksualnego.

> Juz teraz ludzie tacy jak Richard Cohen probują stosowac terapie, nie wiem
> jakim skutkiem, w kazdym razie mysle ze to dla ciebie jedyna droga jesli
> nie akceptujesz swojej choroby.

Terapeuta, który zaakceptuje mechanizm powstawania zachowań homoseksualnych
pomoże napewno. Ale sam musi być wolny od uzależnień, ktorego to warunku
nasi psycholodzy nie spełniają .

Pozdrawiam
LeoTar

36. Data: 2006-03-27 08:22:08

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karol Y wrote:

> [...]
> 3) Zamiast ladnej szarosci przyjemnej dla moich oczu, tluczesz biel w
> tle swoich postow, co na moim kontrastowym monitorze meczy moj wzrok.

chcialem mu napisac zeby spadal na trzech, ale nie jestem w stanie
odpowiedziec na jego post :) musialbym przeklejac bo mi nic nie cytuje
jak nacisne Reply, czytelnika ze mnie nie ma i nie bedzie mial, teraz
sie wtracilem bo przyfilowalem post VonBrowna

--
careful with that axe Eugene!

37. Data: 2006-03-27 10:34:06

Od: mikołaj <lekko@****gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mógłbyś mi wyjaśnić, bardzo mnie to zaintrygowało, co ci przeszkadza w
tym że jesteś gejem? pytam serio, bo to tak jak bym nagle stwierdził że nie
chcę być heteroseksualny ale po co skoro pociągają mnie kobiety i to one są
obiektem moich pragnień emocjonalnych i seksulanych (ee.. brzmi dziwnie ale
wiadomo o co chodzi). Gdyby było na odwrót, po cóż miałbym to zmieniać,
skoro kręciliby mnie faceci nie kobiety?. I po cóż się na siłę pchać w
aseksulaność, skoro sex to chyba najlepsza rzecz jaką zafundował nam Bóg?

pozdr

38. Data: 2006-03-27 14:52:54

Od: plonk <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar napisał(a):

> [...]
>
> Zeby skutecznie leczyć trzeba wiedzieć jaka jest PRZYCZYNA dolegliwości.
> Współczesna psychologia ani też psychiatria nie znają tej przyczyny.

kto to jest psychologia? i psychiatria?

39. Data: 2006-03-27 16:24:54

Od: Marek Browarek <bbiner[at]wp.pl@NO.SPAM> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie ? Czy Ty myślisz ... ?? :)

Skoro nie obronne to mysle, ze ironiczna propozycja rzucania
homoseksualistow lwom na pożarcie byla smieszna.

> A ja tego wcale nie twierdzę. Pomyśl ... skoro mowa o naturze to chyba
> ona powinna sobie poradzić. Czemu jej pomagać ???

Zeby ludzie tacy jak JJ mogli sie pozbyc swojego problemu.

> Dobrze, czy w takim razie stosowanie antykoncepcji jest zaburzeniem
> ???

A czy homoseksualistą zostaje sie świadomie? Czy jak się znudzi można
zmienić orientacje?

40. Data: 2006-03-27 17:41:23

Od: Systemy Dostępowe <w...@s...dostepowe.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "Marek Browarek" <bbiner[at]wp.pl@NO.SPAM>
>Skoro nie obronne to mysle, ze ironiczna propozycja rzucania
homoseksualistow lwom na pożarcie byla smieszna.
No była jednak generalnie chodzi o odmienne traktowanie moim zdaniem
równoważnych orientacji.
chyba ona powinna sobie poradzić. Czemu jej pomagać ???

>Zeby ludzie tacy jak JJ mogli sie pozbyc swojego problemu.
Sądzisz, że jego problemem jest homoseksualizm ? Czy gdyby
homoseksualizm był dominującą orientacją i byłby dla niego problemem
tak jak teraz jest to .. czy też należałoby go leczyć z
homoseksualizmu ?? Czy dominujący homoseksualizm byłby zaburzeniem
biorąc pod uwagę, że nie sprzyjałby przyrostowi gatunku tak jak teraz
według Ciebie nie sprzyja ?

Sugerujesz, że można i należy

co ja robię źle ?
co ja robię źle ?