Brak koloru-co zrobić

1. Data: 2004-06-25 07:25:52

Temat: Brak koloru-co zrobić
Od: "magdak \(W-wa\)" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Grupowicze,
Mam takie pytanko. Co robicie w przypadku, kiedy np DMC wycofało dany kolor
i zamiast niego proponuje inny? Jesli w danym schemacie nie ma tego innego
to wsyztsko gra podmienia się i jest fajnie. Ale co zrobić gdy w danycm
schemacie występują oba kolory?
N aten przykład jest w DMC kolor 504, wystepuje w schemacie, a firma już og
nei produkuje za to proponuje w zamian 3813. A ja mam schemat w którym
wystepuje i 504 i 3813.
Pozdrawiam
magda

1. Data: 2004-06-25 08:11:47

Temat: Re: Brak koloru-co zrobić
Od: "Ada " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A może spróbujesz zamienić na "inna firmę"?Moze ktoś Cię poratuje,bo ma taki
kolorek,jeśli potrzebujesz go niewiele,a ten ktoś ma resztkę.
A tak na marginesie to nie wiedziałam,że jakieś kolory się wycofuje,a raczej
przestaje "robić". Ada

1. Data: 2004-06-25 09:01:06

Od: "Gosia Adamus" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuję skorzystać z przelicznika i znaleźć odpowiednik wycofanego w
palecie innej firmy. Pewnie, że przeliczane to nie identyczne, ale
najprawdopodobniej bedzie się różnił od tego drugiego występującego w
schemacie i po problemie.
Gocha

1. Data: 2004-06-25 12:18:30

Od: "Elen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może popytaj w pasmanteriach. Mi pare razy dano kolory muliny DMC
podwójnie numerowane. Nowy numer a pod spodem mniejszymi cyferkami numer
jaki kolor miał poprzednio - "wycofany". Tak mi objaśniono w dwóch lub
trzech pasmanteriach pasmanteriach.
elen

1. Data: 2004-06-25 14:37:04

Od: "idka" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> magda
> pewnym wyjściem jest złączenie dwóch kolorów nitek. nie wiem czy 504 jest
jaśniejsze czy ciemniejsze- w zależności od tego dodaj jedną nitkę np.503 lub
502- wtedy będzie ciemniejsza.
siedzę przed kartą kolorów i nie mam pomysłu co zrobić gdy jest to jednak
jaśniejszy zielony- może 3817? pozdrawiam i życzę powodzenia. idka

Czy Kayra może się do mnie odezwać
My Girlfriends Huge Nipples 6614
pożegnanie
xxxszukam