Brak tylko Lenina

1. Data: 2003-08-23 06:12:28

Temat: Brak tylko Lenina
Od: "budrys" <b...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Zdrastwujtje towariszczi:-)

http://www.zw.com.pl/apps/a/tekst.jsp?place=zw2_a_Li
stNews1&news_cat_id=1030&news_id=20194

budrys
_____________

2. Data: 2003-08-23 06:51:33

Temat: Re: Brak tylko Lenina
Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W sobotę, 23 sierpnia 2003 08:12:28 budrys napisał/a w wiadomości

> Zdrastwujtje towariszczi:-)

Tak.

No więc jedyną metodą jest obecnie szyfrowanie maili. I już. Nich się
bawią.

Ja, pisząc Gołąbka już to przewidziałem, i system szyfrowania jest w nim
zawarty.

A ABW niech sobie kupi Craya, żeby to rozszyfrować.

Jak ktoś ma ochotę pobawić się Gołąbkiem, to zapraszam. Użytkownicy Gołąbka
mogą szyfrować swoje maile hasłem znanym tylko odbiorcy.

Adam Pietrasiewicz
Redaktor Biuletynu Sceptycznego
http://www.biuletynsceptyczny.z.pl

---
Ten list został wysłany przy użyciu Gołąbka http://www.amsoft.com.pl/golabek

3. Data: 2003-08-23 09:53:36

Od: p...@y...com (Piotr Dembiński) szukaj wiadomości tego autora

"budrys" <b...@t...de> writes:

> Zdrastwujtje towariszczi:-)
[...]

mi to tam nie przeszkadza...

high security plutonium number key counter intelligence hackers Ruby
Ridge Firefly ASPIC offensive information warfare New World Order
blackjack enemy of the state encryption Armani Albright

4. Data: 2003-08-23 10:43:03

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Dembiński" <p...@y...com> napisał w
wiadomości news:873cfsitsv.fsf@hector.lodowanet...

> high security plutonium number key counter intelligence hackers Ruby
> Ridge Firefly ASPIC offensive information warfare New World Order
> blackjack enemy of the state encryption Armani Albright
---------------------------------
Byłbyś uprzejmy przetłumaczyć ten bełkot zamiast podpisu? Może zawiera
coś ciekawego?
--
Zbig A G

5. Data: 2003-08-23 11:26:14

Od: p...@y...com (Piotr Dembiński) szukaj wiadomości tego autora

"Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> writes:

> Użytkownik "Piotr Dembiński" <p...@y...com> napisał w
> wiadomości news:873cfsitsv.fsf@hector.lodowanet...

wysoki poziom bezpieczeństwa pluton numer klucz licznik wywiad hakerzy
Rubinowy Most Firefly(?) ASPIC niegrzeczny informacja sztuka wojenna
Nowy Porządek Świata czarny piotruś wróg publiczny szyfrowanie Armani
Jolanta Kwaśniewska

> Byłbyś uprzejmy przetłumaczyć ten bełkot zamiast podpisu? Może zawiera
> coś ciekawego?

automatycznie wygenerowany bełkot

Kiedy w USA rozeszła się plotka, że NSA (National Security Agency,
czyli Narodowa Agencja Bezpieczeństwa) podgląda pocztę internetową,
hakerzy zaczęli do swoich listów elektronicznych dołączać taki bełkot
jako tzw. NSA-distractor (czyli dla jaj). Było dużo radości,
a prawdziwi przestępcy pisali do siebie listy np. o cioci, która
wyjechała na wakacje :))

piter

6. Data: 2003-08-23 12:03:05

Od: Piotr 'Gerard' Machej <g...@a...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Dembiński napisał:
> Rubinowy Most

Nie Rubinowy Most, tylko Ruby Ridge (nie Bridge) ;) Chodzi o masakrę
w Ruby Ridge dokonaną przez nadgorliwych agentów FBI w 1992 roku.

Pozdrawiam,
Gerard

7. Data: 2003-08-23 14:14:37

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Dembiński" <p...@y...com> napisał w
wiadomości news:87oeygfwdl.fsf@hector.lodowanet...

> [...]
> jako tzw. NSA-distractor (czyli dla jaj). Było dużo radości,
> a prawdziwi przestępcy pisali do siebie listy np. o cioci, która
------------------------------------
Pomysł z cenzurą jest godny jakiegoś gefrajtra, który nieoczekiwanie
dla siebie został mianowany generałem. Podejrzewam, że narzędzia
programowe do takiej inwigilacji mogą być uczulane na pewne słowa
kluczowe i na pocżątek mogłyby to być : Miller, Żyd, Michnik, Rywin,
Czarzasty i dalej coś w tym stylu... Ktoś kogo mierzi polityka i nie
prowadzi dyskusji na pl.soc.polityka może chyba być spokojny,
pozostali zresztą też, jeśli założymy, że przetarg na owo narzędzie
wygra Prokom (co nie jest mało prawdopodobne i zależy tylko ile szmalu
można na tym trafić...), bo zrobi program taki jak dla ZUS i g.... z
tego będzie. Gorszym wariantem może być zmuszenie ISP-ów do
wprowadzenia autocenzury, co może doprowadzić do mało przez nas
pożądanego "ożywienia" na rynku IT i to bez względu na uzyskane w ten
sposób rezultaty.
--
Zbig A G

8. Data: 2003-08-24 10:06:55

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

budrys napisał(a):

> Zdrastwujtje towariszczi:-)
>
> http://www.zw.com.pl/apps/a/tekst.jsp?place=zw2_a_Li
stNews1&news_cat_id=1030&news_id=20194

A myślisz że w Unii Europejskiej nie skanują skrzynek i mailii na
węzłach?
Sądzę że od początku lat 90 :-)))
Wiesz protokół POP i SMPT są tekstowymi bez żanych zabezpieczeń, nie
trzeba dużych inwestycji aby je skanować :), wystarczy przejąć kilka
wazniejszych węzłóww kraju poprzez jakąś spółkę telekomunikacyjną, która
współpracuje i wszystko co przechodzi przez węzeł trawia do służb.

No cóż w dobie eletroniki trzeba mieć na uwadze, że Wielki Brat czuwa
:-).

PS. Pozdrawiam wszystkie służby !!! (ale się bzur naczycie, w tym i
moich :-D )

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

IV Międzynarodowy Zjazd i Konferencja
Osób Niepełnosprawnych Związanych z Internetem
"Ustroń 2003"
http://www.proinfo.pl/ustron2003/

Studium ekonomiczne, Liceum Ogólnokształcące przez internet
Bariery architektoniczne, w komunikowaniu się i techniczne.
Pokaż oczko...
samochod dla rodzicow ON
czy idn działa