Brak ukończonych studiów wyższych

431. Data: 2010-03-07 09:36:40

Temat: Re: Brak ukończonych studiów wyższych
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> A kiedy spać?

Wystarczy zrezygnować z seksu i malowania. ;-P

Ewa

432. Data: 2010-03-07 10:12:47

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-07 10:36, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Wystarczy zrezygnować z seksu i malowania. ;-P

Z malowania??! Nigdy w życiu!!!!!

Qra

433. Data: 2010-03-07 10:24:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 07 Mar 2010 01:43:32 +0100, Paulinka napisał(a):

> A czy te symbole muszą razić po oczach dzieci, które nie są katolikami?

Z tego, co widzę, to tylko rodziców. I raczej przeszkadzać, niż razić - one
nikogo nie obrażają, jak Ty, używajac jako znaków przestankowych symboli
mojej wiary. Natomiast użycie tu przez kogoś w dyskusji na inny temat faktu
moczenia nocnego Twojego dziecka bardzo Cię uraziło - bo dotyczyło Twego
dziecka, osoby tak świętej dla Ciebie, jak dla innych Bóg czy Maria.

> W szkole, po co? Historię chrześcijaństwa wyłuszczę dzieciom w domu.

Wątpię, skoro rzucasz imieniem Boga nadaremno.
--

Ikselka.

434. Data: 2010-03-07 10:26:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Mar 2010 05:55:47 +0100, Panslavista napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Albo jest katoliczką bez refleksyjną, albo anty...

No ale zawsze może, jak sama pisze, przedstawić swoim dzieciom zasady
chrześcijaństwa w domu...
--

Ikselka.

435. Data: 2010-03-07 10:26:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Mar 2010 05:57:13 +0100, Panslavista napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Prawosławna też nie - prawosławie jest bliżej chrześcijaństwa niż KRK.

Nie o to chodzi.
--

Ikselka.

436. Data: 2010-03-07 10:28:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Mar 2010 06:34:24 +0100, Panslavista napisał(a):

> Albo co z takim dr. prawa, pracujacym
> jako sędzia, który tak zrelatywizuje wyrok, by prawda leżała "PO - ŚRODKU"?

I cała ta degrengolada wymiaru sprawiedliwości stąd się wlaśnie bierze.
--

Ikselka.

437. Data: 2010-03-07 10:29:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 07 Mar 2010 08:18:43 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2010-03-07 00:11, niebożę Paulinka wychynęło i cichym głosikiem

> A kiedy spać?

To było do Jezusa, nie do Ciebie. Ty możesz spać.
:-/
--

Ikselka.

438. Data: 2010-03-07 10:30:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 07 Mar 2010 10:19:08 +0100, Ender napisał(a):

> [...]
> asertywną postawę, która została tutaj zaprezentowana w obliczu
> tak ujmującej troski jednej z pań, właśnie o owe bezpieczeństwo.
> Otóż jej potencjalnej ofierze udało się nie tylko uprzejmie oprzeć się
> pokusie, a nawet pewnym dość silnym naciskom z jej strony do
> zastosowania gumki, ale nie poprosiła również nawet o fotkę oraz
> o numer telefonu na wypadek ewentualnej potrzeby bardziej szczegółowego
> omówienia jeszcze niektórych kwestii dot. bezpieczeństwa, co we
> wcześniejszych latach byłoby chyba nawet nie do pomyślenia.
> Także bez obaw, póki co, to u mnie lew nawet nie piśnie ;-)

:-)
--

Ikselka.

439. Data: 2010-03-07 10:59:57

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> No ale zawsze może, jak sama pisze, przedstawić swoim dzieciom zasady
> chrześcijaństwa w domu...
> --
>
> Ikselka.
Tych zasad to nawet katolicy nie znają.

440. Data: 2010-03-07 11:00:41

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> I cała ta degrengolada wymiaru sprawiedliwości stąd się wlaśnie bierze.
> --
>
> Ikselka.

Z pazerności na środki, płatnicze.

A co jeśli on ciągle sie obraża?