Brakujace uderzenia serca.

1. Data: 2011-01-27 02:07:18

Temat: Brakujace uderzenia serca.
Od: furi <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupe
Kojarzycie ze czasem lezac w łozku na boku głowa jakos tak sie ulozy na
poduszce, ze bardzo wyraznie słychac w uchu poszczegolne uderzenia
serca? Tak wlasnie dzis mialem i zauwazylem bardzo dziwna rzecz - raz na
kilkadziesiat uderzen jednego brakuje tj nie słysze w uchu pulsu
przeplywajacej krwi kiedy powinien sie pojawic. Troche mnie to
zaskoczylo wiec wpisalem w gogle missing heart beats, z tego co pisza
taka sytuacja (ze serce opuszcza czsem albo pojawia sie dodatkowe
uderzenie) nie jest niczym nadzwyczajnym. Jest jedno ale, jak juz to
zauwazylem to zaczalem zwracac uwage na klatke piersiowa, i nie jest u
mnie tak, ze uderzenia wcale nie ma, czuje ten "brakujacy" skurcz ale
jakos inaczej niz zwykle, nie potrafie opisac czym sie rózni ale jest
zdecydowanie inny.
Czy wystepowanie takich niepompujacych krwi uderzen serca tez sie
normalnie zdarza tak jak brakujace/nadmiarowe czy raczej powinienem
zasuwac do kardiologa?

2. Data: 2011-01-27 12:10:59

Temat: Re: Brakujace uderzenia serca.
Od: p?rform?rka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Sty, 03:07, furi <u...@g...com> wrote:
> raz na
> kilkadziesiat uderzen jednego brakuje tj nie słysze w uchu pulsu
> przeplywajacej krwi kiedy powinien sie pojawic..
..

Dzisiaj widziałam te twoje brakujace uderzenia serca... psy po
podworku ciagały ;)
Nie masz chłopie wiekszych zmartiwn - widzę - ale to i lepiej

--
p?rform?rka

3. Data: 2011-01-27 19:00:31

Od: araPALA1 <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A kardiolog weźmie cie za hipochondryka
Daruj , ale nie jeśli nie masz innych dolegliwości np. bóli w klatce ,
zasłabnięć , lub "chęci" na takowe, bóli głowy , dotkliwego kołatania
serca , to nie masz szans na dłuższą pogawędkę z kardiologiem.
Zrób sobie morfologię z OB i wymazem, tak na wszelki. Bo może grypę
podłapałeś, tylko jeszcze tego nie czujesz. Epidemie mamy.

4. Data: 2011-02-01 21:36:03

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wogule jest normalne by u zdrowego człowieka,
nie bezpośrednio po wysiłku słyszalne było bicie serca własnymi uszami
dotykającymi poduszki?

> A kardiolog weźmie cie za hipochondryka
Prawda,

> [...]
> Zrób sobie morfologię z OB i wymazem, tak na wszelki. Bo może grypę
> podłapałeś, tylko jeszcze tego nie czujesz. Epidemie mamy.
i tak weźmie za hipohondryka.

Jakie normy dla bilirubiny
Skurcze łydki
Leczenie zatok - porady
'syfy' u dorosłego
Testy egzaminu specjalizacyjnego z pulmonologii