Branzoletki Z Muliny

1. Data: 2002-08-16 12:08:33

Temat: Branzoletki Z Muliny
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos nie wie jak sie nazywaja i gdzie mozna znalezc opis tworzenia plecione
branozeltkui z muliny .????

PROSZE O POMOC

MARTYNKA

1. Data: 2002-08-16 13:30:39

Temat: Re: Branzoletki Z Muliny
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Aug 2002 14:08:33 +0200, k...@p...onet.pl wrote:

>Czy ktos nie wie jak sie nazywaja i gdzie mozna znalezc opis tworzenia plecione
>branozeltkui z muliny .????
>
>PROSZE O POMOC
>
>MARTYNKA

moje dziecko kiedys takie robilo.

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-19 08:17:39

Od: "Anka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Mam taka zdobyczna gazete - jakies specjalne letnie wydanie sandry dla
mlodziezy - nie wiem z kiedy bo bez okladki-
Jest opisane 8 rodzajów bransoletek + dokladny rysunek jak toto wezelkowac.
Moge zeskanowac, ale chwile mi zejdzie, bo nie mam skanera i musze u meza w
pracy.

Pozdrawiam

Anna

1. Data: 2002-08-19 10:53:44

Od: "mruwa" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anka <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@a...ostrowiec.dialup.ine
tia.pl...
> [...]
wezelkowac.
> Moge zeskanowac, ale chwile mi zejdzie, bo nie mam skanera i musze u meza

Jeśli masz na myśli... gdzie te bransoletki są opisane jako 'bransoletki
przyjaźni i oddania'... i z boku jest też napisane plątanki... to mam to
wydanie (sandra.. ale odlot!.. wyd specjalne 2/94).. i mam już zeskanowane..
więc jakby co.. to mogę podesłac..

pozdrówki..

mruwa..

1. Data: 2002-08-19 10:54:10

Od: Mirka <z...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Anka wrote:
> [...]
> Moge zeskanowac, ale chwile mi zejdzie, bo nie mam skanera i musze u meza w

Gdyby udało Ci się zeskanować, to ja bym bardzo prosiła. Kiedyś dużo
kombinowałam z takimi splotami i wymyśliłam jak zrobić, aby wyglądało na
warkoczyk - ale już zapomniałam :(

Mirka
(Poznań)

--
"Listen Honey, Mornings wear me out, afternoons are tiring, I work best
when I'm sleeping."

1. Data: 2002-08-19 11:45:22

Od: "Anka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mruwa! No ja właśnie mam tę gazetkę "Ale odlot" na myśli, ale jak trzeba
było to sobie nazwy za nic przypomnieć nie mogłam.
To jak Ty już masz to zeskanowane to prześlij dziewczynom, to ja już nie
będę musiała do męża do roboty jechać :)

Pozdrawiam

pa

1. Data: 2002-08-21 01:57:05

Od: "bandziolek" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyjaźni i oddania'... i z boku jest też napisane plątanki... to mam to
> wydanie (sandra.. ale odlot!.. wyd specjalne 2/94).. i mam już

Cześć Mruwa!

Jak byłabyś taka dobra to też bym Cie prosiła o te bransoletki OK?.
Będę Ci bardzo wdzięczna.
--
Pozdrowienia
Angela b...@p...onet.pl

1. Data: 2002-08-21 07:59:21

Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyjaźni i oddania'... i z boku jest też napisane plątanki... to mam to
> wydanie (sandra.. ale odlot!.. wyd specjalne 2/94).. i mam już

To ja bardzo poproszę na priva.

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2002-08-21 13:30:13

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 19 Aug 2002 12:53:44 +0200, "mruwa" <k...@i...pl>
wrote:

> [...]
>wydanie (sandra.. ale odlot!.. wyd specjalne 2/94).. i mam już zeskanowane..

Ja też ładnie poproszę. Na priv. - Sama Wiesz Gdzie.
Eulalka

1. Data: 2002-08-21 16:37:54

Od: "Klara" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Co prawda wiem, jak się plącze takie zwykłe branzoletki, ale chciałabym się
dowiedzieć jak wplatywać wzory, więc...

jeśli można to i ja poproszę o przesłanie:)

Klara
(Warszawa)

PC Stitch
Dzięki za miłe słowa